نسخه چاپی

در مصاحبه با یك سایت فتنه‌گر مطرح شد؛

ماجرای «میرحسین موسوی» و درخت روزنامه!

در ادامه تلاش جهت مطرح كردن دوباره نام فتنه‌گران، با هدف فشار بر دولت «تدبیر و امید» جهت رفع حصر آنها، اخیراً سایتی از مجموعه سایت‌های ضدانقلاب، مصاحبه جالبی با دختر یكی از عوامل فتنه88 انجام داده است.

به گزارش نما، دختر مهندس میرحسین موسوی از دسترسی پدر و مادرش به تلویزیون ایران خبر داده و گفته است که آنها «کوچک‌ترین تحولات را خیلی دقیق بررسی می‌کنند».


گفتنیست وی که چندی پیش با جنجال‌سازی و خبرپراکنی پیرامون گاز گرفته شدن از سوی مأموران امنیتی! چند روزی باعث سرگرمی کاربران فضای مجازی شده بود، نهایتاً با ظهارنظر «پورمحمدی» وزیر دادگستری مواجه شد که این اقدام وی را «جوسازی رسانه‌ای» خواند.


وی که ظاهراً می‌کوشد تا از پسر شیخ «مهدی کروبی» در قافله خبرسازی عقب نماند، اخیراً با یکی از سایت‌های فتنه‌گر مستقر ئر آنسوی مرزها مصاحبه‌ای داشته و حرف‌های جالبی بر زبان آورده است. به‌عنوان مثال این دختر حاشیه‌ساز، شرایط طاقت‌فرسای پدر و مادرش را اینگونه شرح داده است: «غیر از پیگیری اخبار از تلویزیون و … آنها الان امکان دسترسی به وسایل نقاشی دارند که اتفاقا نقاشیهای مشترک فوق العاده ای با هم کار کردند. کتاب میخوانند، عبادت میکنن و خودشان می‌گویند ما تمام لحظاتمون رو پر کردیم.»!!!



بر همین اساس می‌توان به نقطه اوج سخنان وی اشاره کرد؛ آنجا که می‌گوید:«انقدر روزنامه برای پدرم مهمه که یکبار خواب دیده که یک درخت روزنامه درحیاط روییده.»


منبع: خبرگزاری دانشجو

۱۳۹۲/۸/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...