نسخه چاپی

مجوز نمایندگان به دولت برای پرداخت حقوق

معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور مجاز شد كه برای تامین هزینه‌های حقوق و مزایای پرسنل، محدودیت‌های جابه‌جایی اعتبارات را رعایت نكند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم: معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور مجاز شد که برای تامین هزینه‌های حقوق و مزایای پرسنل، محدودیت‌های جابه‌جایی اعتبارات را رعایت نکند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز خود به بررسی لایحه اصلاحیه قانون بودجه سال 92 کل کشور پرداختند که نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد حذف تبصره 10 را ارائه کرد.

در تبصره 10 آمده بود که معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور مجاز است کسری اعتبارات دستگاه‌های اجرایی برای تامین هزینه‌های اجتناب‌ناپذیر پرسنلی (حقوق و مزایا) را بدون الزام به رعایت محدودیت‌های جابه‌جایی اعتبارات هزینه‌ای تامین نماید. معاونت مذکور مکلف است حداکثر تا پایان اردیبهشت‌ماه سال 93 نسبت به ارائه گزارش جابه‌جایی‌های انجام یافته به مجلس شورای اسلامی اقدام نماید.

پس از سخنان موافقان و مخالفان این پیشنهاد از مجموع 217 نماینده حاضر، پیشنهاد حذف این تبصره با 50 رای موافق، 76 رای مخالف و 18 رای ممتنع رای نیاورد.

۱۳۹۲/۸/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...