نسخه چاپی

جاده شمشك به دیزین مسدود است

تداوم بارش برف در پیست های تهران و البرز

بارش برف از ساعات پایانی جمعه 10 آبان ماه در پیست‌های استان تهران و البرز آغاز شده و طبق پیش بینی سازمان هواشناسی، این وضعیت جوی تا روز دوشنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران شدت بارندگي در قله پيستهاي اسكي ديزين ، دربندسر، شمشك و توچال زياد است كه اميد مي رود در آينده اي نزديك شاهد ببازگشائي پيستهاي اسكي مرتفع اين 2 استان همچون ديزين و توچال باشيم.

مدیر پیست بین المللی دیزین در اين خصوص گفت: ارتفاع برف که بارش آن از شنبه شب در این منطقه آغاز شده است، در بالای قله این پیست به حدود 10 سانتی متر رسیده است.

قربانعلی سولقانی افزود: اکنون کار آماده سازی این پیست برای استفاده ورزشکاران و علاقمندان به ورزش اسکی در حال انجام است و مراحل پایانی را سپری می کند.

وی خاطرنشان کرد: بازسازی و مرمت ایستگاه قله این پیست نیز در حال اتمام است و بزودی بازگشایی می شود. ایستگاه تله کابین قله و شاله دیزین دوم تیرماه جاری سال جاری بر اثر آتش سوزی خسارت دید که از اول شهریور ماه عملیات باز سازی و نوسازی آن آغاز شد.

سولقاني بیان کرد: انتظار است با توجه به استمرار بارش برف پاییزی، زمینه استفاده علاقه مندان به ورزش اسکی و گردشگری همزمان با راه اندازی ایستگاه قله در ماه جاری فراهم شود.

مدیر مجموعه پیست بین المللی دیزین گفت: با توجه به اینکه بعضی از تجهیزات این ایستگاه می بایست از خارج ازکشور خریداری می شد، این کار انجام شده و از نظر تاسیساتی 70 درصد کار به اتمام رسیده است.
همچنين طبق اعلام اداره كل راهنمايي و رانندگي استان تهران، جاده شمشک به دیزین به دليل بارش برف تااطلاع ثانوي بسته خواهد بود.

گفتني است در صورت اعلام مديران پيستهاي اسكي به ويژه توچال در خصوص بازگشائي در فصل جاري از طريق همين سايت اطلاع رساني خواهد شد.

۱۳۹۲/۸/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...