نسخه چاپی

كشف یك و نیم تن حشیش

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا از هلاكت یك شرور مسلح و توقیف بیش از یك تن و نیم مواد مخدر در شرق كشور خبر داد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران ، سردار احمد گراوند در این باره گفت: مرزداران هنگ مرزی نگور و جکیگور شب گذشته در راستای حفظ و حراست از مرزهای کشور حین گشت زنی با یک گروه از اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر که قصد ورود به خاک کشورمان را داشتند برخورد کرده و بلافاصله با آنان درگیر شدند.

وی در ادامه افزود : مرزداران با آتش پرحجم خود موفق شدند یک شرور مسلح را به هلاکت رسانده و با سرعت عمل و انجام عملیاتی غافلگیرانه یک شرور مسلح دیگر را زنده دستگیر کنند.

گراوند تصریح کرد : در پی دستگیری این شرور مسلح و بازجویی های انجام شده از وی، ماموران موفق شدند یک تن و 245 کیلو 385 گرم مواد مخدر از نوع حشیش را که به طرز ماهرانه ای در بین شیارهای حاشیه کوهستان دپو شده بود را کشف و ضبط کنند.

جانشین فرمانده مرزبانی کشور ادامه داد: همچنین در عملیات دیگری مرزداران منطقه سراوان موفق شدند ضمن جلوگیری از ورود اشرار به کشور، 26 بسته مواد مخدر از نوع تریاک به وزن بیش از 260 کیلو گرم را کشف و ضبط کنند.

سردار گروند در پایان کشف بیش از 15 هزار و 160 دلار و بیش از 500 هزار دینار ارز قاچاق را از دیگر دستاوردهای ماموران مرزبانی کشور طی شبانه روز گذشته برشمرد.

۱۳۹۲/۸/۱۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...