نسخه چاپی

هنگامه قاضیانی :«به همین سادگی» همیشه با من است

هنگامه قاضیانی «بشارت شهروند هزاره سوم» را فیلمی آبرومند و زنگ خطری برای مسئولان آموزش‌و‌پرورش می‌داند.

به گزارش نما، هنگامه قاضياني درباره فيلم سينمايي «بشارت به يك شهروند هزاره سوم» كه اين روزها در سينماهاي كشور درحال اكران است در گفت و گو با خبرنگار سينما‌پرس گفت: من خودم اين فيلم را دوست دارم و زمان فيلمبرداري در فضاي خوبي كه کارگردان آن مهيا كرده بود كار كردم.

وي درباره مضمون این فیلم گفت: فيلم زنگ خطري است براي مسئولان آموزش و پرورش كه كريمي براي اولين بار سراغ اين سوژه رفته و آن را با روحيات خودش ساخته است.خوشحالم كه فيلم آبرومندي شد. كريمي به تنهايي براي اين فيلم خيلي زحمت كشيد و مخاطب با ديدن چندباره فيلم، ارتباط بيشتري با آن برقرار خواهد كرد.

هنگامه قاضياني درباره فيلم هايي كه امسال در جشنواره دارد،گفت: خوشحالم «زندگي مشترك آقاي محمودي و بانو» قرار است در جشنواره امسال اكران شود و فيلم «با ديگران» از لحاظ دكوپاژ و كارگرداني در زمان ساخت لحظات خوبي را داشت و من هنوز موفق به ديدن فيلم نشدم. فكر كنم كه فيلم خوبي شد و خوشحالم كه در اين فيلم با يك كارگردان كار اول آقاي «ناصر ضميري» كار كردم و اميدوارم اتفاق خوبي براي آن بيافتد.

برنده دو سيمرغ بلورين با اشاره به فيلم «به تهران خوش آمديد» گفت: در اين فيلم نقش يك زن راننده تاكسي را بازي كردم و اين پرسوناژ تجربه لذت بخشي برايم بود.

قاضياني با تاكيد بر متفاوت بودن جشنواره امسال به دليل تغيير مديران و حضور فيلم اولي ها گفت: قرار است به همراه حميد فرخ نژاد در فيلم اول حامد امرايي با نام «ما همه گناهكاريم» بازي كنم و قرار است به زودي كليد بخورد.

بازيگر «روزهاي زندگي» در پاسخ به اينكه آيا همبازي شدن دوباره با حميد فرخ‌نژاد باعث كليشه شدن شما نمي‌شود،گفت: از اين ترسي ندارم كه گفته شود كليشه مي شويم، و زماني كه پيشنهاد همكاري با فرخ‌‌نژاد مي آيد،ترجيح مي دهم به اجراي آن فكر كنم و به نظرم وی يكي از بهترين بازيگران سينماي ايران است.

قاضياني درباره انصراف خود از فيلمي به كارگرداني قاسم سبزي گفت: من تنها به دليل تغييرات زياد تهيه كننده،احساس عدم امنيت شغلي كردم و از حضور در آن انصراف دادم و اكنون خوشحالم كه «رويا نونهالي» جايگزين من شدند و مدتي هم بود كه از سينما دور بودند، ما چند روز پيش با هم صحبت كرديم و مشكلي هم نداريم،چرا كه همه ما در يك خانواده هستيم.

قاضياني در پايان درباره انتخاب شدن فيلم «به همين سادگي» در نظرسنجي پيامكي برنامه هفت،افزود: همواره در ديدار با مردم از طاهره «به همين سادگي» به نيكي یاد مي كنند،اينكه هنوز اين فيلم در بين كارهايم برجسته است، نمي دانم به چه عاملي برمي گردد، شايد به اين دليل باشد كه اولين مواجهه اكثريت مخاطبان با من در اين فيلم بود،«به همين سادگي» هميشه با من است و هفته هاي گذشته مطلع شدم كه در چند كشور به نمايش در آمده است.

۱۳۹۲/۸/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...