نسخه چاپی

راهپیمایی ۱۳ آبان سبب تقویت موضع ایران در مذاكرات هسته‌ای می‌شود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی برگزاری گسترده مراسم ۱۳ آبان را سبب تقویت موضع ایران و نمایندگان كشورمان در مذاكرات هسته‌ای عنوان كرد.

به گزارش نما، علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، درباره مراسم ۱۳ آبان و جایگاه آن در جمهوری اسلامی ایران گفت: مراسم امسال از این جهت مهم است که با مذاکرات هفته‌ای با کشورهای عضو ۱+۵ همراه شده است.

وی افزود: اگر طرف مقابل متوجه شود که مردم همچنان در آرمان‌های انقلاب استوار و محکم ایستاده‌اند می‌تواند سبب تقویت موضع ما در مذاکرات هسته‌ای شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این صورت نمایندگان ما در مذاکرات هسته‌ای می توانند موثرتر و با قدرت بیشتری وظیفه خود را انجام دهند. من فکر می‌کنم امسال مراسم ۱۳ آبان باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

مطهری با اشاره به همزمان شدن رسوایی‌های اخیر درباره جاسوسی از کشورهای اروپایی توسط سفارتخانه‌های‌ آمریکا گفت: این مسئله اتفاق مبارکی است که نشان دهنده دخالت آمریکا در کشورهای تحت سلطه خود است.

وی افزود: همین مسئله نشان می‌دهد ادعای تسخیر کنندگان سفارت آمریکا در آن زمان ادعای درستی بوده است و هم‌اکنون نیز جاسوسی آمریکا از طریق کشورها آشکار می‌شود.

وی افزود: البته به نظر من به طول انجامیدن تسخیر سفارت آمریکا نباید بیش از یک هفته به طول می‌انجامید چرا که سبب به وجود آمدن خسارت‌هایی در کشور از جمله تسهیل حمله صدام به ایران شد.

۱۳۹۲/۸/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...