نسخه چاپی

دو بانكی كه مورد تفحص قرار می گیرند

عضو كمیسیون اقتصادی مجلس از تشكیل كارگروهی برای پیگیری تفحص از بانك‌های ملت و مسكن در این كمیسیون خبر داد و گفت: در جلسه امروز كمیسیون، تفحص از نحوه ذخیره‌سازی كالاهای اساسی به تصویب رسید.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، سیدمحمدحسین میرمحمدی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون، گفت: در جلسه امروز، تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان امور مالیاتی کشور با حضور قائم‌مقام این سازمان، مورد بررسی قرار گرفت که پس از ارزیابی‌های کارشناسی، این طرح رأی نیاورد.

وی افزود: در جلسه امروز قرار شد نمایندگانی که تفحص از سازمان امور مالیاتی را مطرح کرده‌اند، انصراف خود را این تفحص به صورت کتبی اعلام کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تأکید کرد: در بخش دیگری از جلسه امروز کمیسیون، تفحص از بانک‌های "مسکن" و "ملت" در دستورکار قرار داشت که به کارگروهی از کمیسیون مأموریت داده شد تا موارد را بررسی کرده و نتایج آن را به هیئت رئیسه کمیسیون اعلام کند.

میرمحمدی در ادامه اظهار داشت: تفحص از وزارت امور اقتصادی و دارایی یکی دیگر از مواردی بود که در جلسه امروز کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت و به دلیل اینکه وزیر اقتصاد در جلسه حضور نیافت، بررسی آن به جلسه دیگری موکول شد.

وی تصریح کرد: در بخش دیگری از جلسه امروز کمیسیون، بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان درمورد تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان منطقه‌ آزاد تجاری- صنعتی چابهار درسال‌های 1390 تا آبان‌ماه 1392 مورد بررسی قرار گرفت که براین اساس قرار شد در مدت یک هفته نمایندگان تقاضاکننده این تفحص جلساتی را با مدیران این سازمان داشته باشند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: بررسی تقاضای تفحص از نحوه تهیه، توزیع و ذخیره‌سازی کالاهای اساسی و نظارت بر آن‌ها نیز در جلسه امروز کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت که پس از تبادل نظر در این موضوع، این تفحص به تصویب رسید.

میرمحمدی در پایان به تفحص از صنعت بیمه کشور در جلسه امروز کمیسیون اشاره و خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه وزیر اقتصاد در این جلسه حضور نیافت، قرار شد تفحص از این صنعت در جلسه دیگری با حضور وی بررسی شود.

۱۳۹۲/۸/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...