نسخه چاپی

با صدور بیانیه‌ای از سوی دانشگاه ایرانیان

تكذیب خبر"دیدار احمدی‌نژاد با برخی سیاسیون برای كمك به دانشگاه ایرانیان"

عکس خبري -تکذيب خبر"ديدار احمدي‌نژاد با برخي سياسيون براي کمک به دانشگاه ايرانيان"

روابط عمومی دانشگاه ایرانیان نقل برخی اخبار مبنی بر دیدار احمدی‌نژاد با شخصیت‌های كشوری جهت راه‌اندازی و كمك به دانشگاه ایرانیان را تكذیب كرد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، روابط عمومی دانشگاه جامع بین‌المللی ایرانیان با صدور بیانیه‌ای انتشار برخی اخبار مبنی بر دیدار محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق کشورمان با برخی از شخصیت‌های کشوری برای کمک به این دانشگاه را نادرست و کذب دانست.

متن بیانیه روابط عمومی دانشگاه ایرانیان به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

خبر برخی از پایگاه‌های خبری با عنوان درخواست کمک دکتر احمدی‌نژاد از شخصیت‌ها و افراد مطرح برای راه‌اندازی دانشگاه ایرانیان از اساس کذب محض و عاری از حقیقت می‌باشد.

صرف‌نظر از عبارات توهین‌آمیز در متن اخبار منعکس شده، روابط عمومی این دانشگاه اعلام می‌دارد دکتر احمدی‌نژاد تاکنون از هیچ فرد یا گروه و جریان سیاسی برای دانشگاه ایرانیان کمک مالی درخواست نکرده و در این ارتباط تنها از عموم مردم، مقام معظم رهبری و رئیس محترم دولت یاری طلبیده است.

شایان ذکر است دانشگاه ایرانیان از کمک‌های داوطلبانه نهادها و اشخاص خیر استقبال کرده و دست‌های یاری‌گر را به گرمی می‌فشارد. همچنین تاکید می شود ریاست محترم دانشگاه جامع بین‌المللی ایرانیان تاکنون جلسه‌ای با هیچ شخصیتی پیرامون انتخابات نداشته است.

انتظار می‌رود فعالان خبری در ساخت و نقل اخبار حداقل‌های موازین اخلاقی را رعایت نمایند.

روابط عمومی دانشگاه جامع بین‌المللی ایرانیان

۱۳۹۲/۸/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...