نسخه چاپی

روز استكبار جهانی/

از دم خروس و پرچم آمریكا تا "صداقت آمریكایی"

مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان با حاشیه‌های جالبی در سطح شهر تهران آغاز شده است.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران مستقر در سطح شهر، امروز (دوشنبه 13 آبان) در حالی آغاز شده است که مردم شهر تهران نیز همپای سایر شهرستان‌های کشورمان خود را آماده برگزاری حماسه دیگری می‌کنند که نیمه دیگری از حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری را خلق کنند.

بر این اساس وعده‌گاه "مرگ بر آمریکا" گویان، خیابان طالقانی یعنی همان خیابانی که روزی قدمگاه عوامل جاسوسی ایالات متحده آمریکا در ایران است که امروز از آن مکان به عنوان لانه جاسوسی نام برده می‌شود، لانه‌ای که جاسوسی بودن آن 35 سال پیش براي ملت ایران روشن شد و این در حالی است که کشورهای وابسته به این کشور پس از سال‌ها به این نتیجه رسیدند.

مراسم روز 13 آبان در حالی آغاز شده که جمع کثیری از مردم با در دست داشتن پلاکاردهای "مرگ بر آمریکا" به خيابان‌ها آمده‌اند تا آمادگي خود را در قبال سياست‌هاي ضد ايراني به گوش جهانيان برسانند.

از جمله نکاتی که در کنار برگزاری راهپیمایی امروز به چشم می‌خورد نصب بیلبوردهایی با مضمون "صداقت آمریکایی" است که این بیلبوردها اخیرا مورد توجه قرار گرفته و به عبارتی به صداقت آمریکایی‌ها طعنه می‌زند.

یکی از بیلبوردهای صداقت آمریکایی، عکس خروسی است که پرچم آمریکایی از دم این خروس آویزان است، همچنین پرچم آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی در عرض خیابان در جاهای مختلف گسترانیده شده تا شرکت‌کنندگان در راهپیمایی امروز با عبور از روی این پرچم‌ها نشان دهند آمریکایی‌ها نمی‌توانند هیچ غلطی کنند.

یکی دیگر از نکات جالبی که در راهپیمایی امروز به چشم می‌خورد حضور اقشار مختلف مردم از سنین پایین تا کهنسالان است که هر کدام با استناد از برداشت شخصی خویش در این مراسم حضور یافته‌اند.

۱۳۹۲/۸/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...