نسخه چاپی

كفاشیان:كی‌روش گفت دیدار با آمریكا قطعی نشود

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: كی روش گفته كه تا مشخص نشدن قرعه كشی جام جهانی دیدار دوستانه با آمریكا قطعی نشود.

به گزارش نما به نقل از فارس، علي کفاشيان در گفت‌وگويي در رابطه با حضور سب‌‌ بلاتر رئيس فيفا به ايران اظهار داشت: بلاتر چهارشنبه به ايران مي‌آيد و پس از آن با سرپرست وزارت ورزش ديدار خواهد کرد. ايشان در ضيافت شام فدراسيون فوتبال که با حضور معاونان و رؤساي برخي هيئت‌ها برگزار خواهد شد، شرکت خواهند کرد.

وي افزود: رئيس فدراسيون جهاني فوتبال روز پنج‌شنبه با رئيس‌جمهور و احتمالاً رئيس مجلس ديدار خواهند کرد. ديدار با رئيس‌جمهور دولت‌ها به عنوان پروتکل فيفا محسوب مي‌شود و همه دولت‌ها موظف هستند که در صورت حضور رئيس فدراسيون جهاني فوتبال با وي ديدار کنند.

کفاشيان درباره ديدار تدارکاتي تيم ملي فوتبال ايران مقابل آمريکا اظهار داشت: ديدار مقابل آمريکا يک برنامه مشخص شده‌اي دارد اما اين ديدار هنوز قطعي نيست. کي‌روش گفته است تا زماني که قرعه‌کشي جام جهاني فوتبال انجام نشده هيچ چيزي قطعي نشود چون احتمال هم‌گروهي با آمريکا وجود دارد از طرفي بعد مسافت تا آن کشور زياد است و بايد يک برنامه‌ريزي خوبي در اين باره انجام بگيرد. در کل پيشنهاد برگزاري ديدار 4 جانبه و رويارويي با آمريکا در ماه ارديبهشت به ايران پيشنهاد شده است.

رئيس فدراسيون فوتبال در رابطه با پرداخت برخي از مطالبات فوتبال ايران توسط فيفا اظهار داشت: خوشبختانه در حدود 270 هزار دلار قرار است توسط فيفا به ايران پرداخت شود که اين مبلغ بابت بازي‌هاي ايران در مقدماتي راهيابي به جام جهاني و پاداش صعود به جام جهاني برزيل است. در کل ايران در حدود يک ميليون دلار از فيفا طلب دارد که اميدواريم در جلسه‌اي که با حضور بلاتر در ايران خواهيم داشت در اين باره گفت‌وگويي را با وي انجام خواهيم داد. البته در جلسه با بلاتر صحبت‌هايي در رابطه با پروژه‌هاي گل و ... انجام مي‌دهيم.

کفاشيان با تأييد حضور ميشل سالگادو مدافع هافبک سابق تيم ملي اسپانيا عنوان کرد: ايشان در ايران حضور خواهند داشت اما بحث انجام بازي دوستانه با تيم او در برنامه فدراسيون وجود ندارد البته اگر قبلا اين هماهنگي را انجام مي‌داديم قطعا بازي دوستانه هم با تيم او انجام مي‌گرفت. به هر حال برنامه‌اي براي اين ديدار وجود ندارد.

۱۳۹۲/۸/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...