نسخه چاپی

پزشك قلابی داروهای تقلبی می‌فروخت

پزشك قلابی كه با فروش داروهای چاقی، لاغری، ترمیم مو و رفع چین و چروك صورت از طریق سایت اینترنتی، باعث بروز بیماری‌های جدید برای مردم شده بود، از سوی پلیس فتای استان خراسان‌رضوی دستگیر شد.

به گزارش نما، سرهنگ سید محسن عرفانی، رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در این باره به خبرنگار ما گفت: هفته گذشته زن جوانی با حضور در پلیس فتا، از فردی به اتهام فروش داروی تقلبی و کلاهبرداری شکایت کرد.



وی افزود: در تحقیق از شاکی معلوم شد او برای رفع چین و چروک صورتش از طریق سایتی که در این زمینه فعالیت داشته و مدعی بوده داروها و کرم ها گیاهی بوده و هیچ عوارضی ندارد، یک کرم ضدچروک به قیمت 300 هزار تومان می خرد و کرم را از طریق پیک موتوری تحویل می گیرد، اما پس از دو هفته مصرف این کرم، مشکل پوستی پیدا می کند و با مراجعه به مطب چند پزشک، متوجه می شود کرمی که استفاده کرده، نه تنها گیاهی نبوده بلکه از مواد دارویی فاسد تهیه شده است.



عرفانی افزود: در مرحله بعدی مشخص شد، شاکی قصد مکاتبه اینترنتی با سایت آن شرکت فروش دارو را داشته که پی برده سایت آن فیلتر شده و خبری از مدیر آن نیست. با تشکیل پرونده تحقیقات پلیس فتا برای دستگیری فرد شیاد آغاز شد تا این که کارآگاهان پلیس فتا اطلاع یافتند فردی که سایت اینترنتی فروش دارو و کرم گیاهی را راه اندازی کرده، در یکی از محله های مشهد زندگی می کند.



اعتراف متهم

وی خاطرنشان کرد: با شناسایی هویت مرد شیاد، او تحت تعقیب قرار گرفت و دستگیر شد و ماموران از خانه وی، انواع کرم ها و داروهای فاسد و قلابی کشف و ضبط کردند.



متهم با انتقال به پلیس فتا به جرمش اعتراف و عنوان کرد از 9 ماه پیش با راه اندازی سایت فروش دارو های گیاهی برای درمان چاقی، لاغری، ترمیم مو و رفع چین و چروک صورت از مردم بویژه بانوان کلاهبرداری می کرده است.



رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی افزود: متهم با معرفی خود به عنوان پزشک، در خانه اش با استفاده از داروهای فاسد و تقلبی، کرم هایی را تهیه و ادعا می کرده، این داروها و کرم ها همه گیاهی بوده و هیچ گونه عوارضی ندارد.



وی گفت: متهم دارو و کرم های فاسد را از طریق پیک موتوری به خانه مشتریانش ارسال می کرده و از طریق همان پیک، پول را می گرفته یا این که از آنان می خواسته مبلغ مورد نظر را اینترنتی به حسابش واریز کنند و در این مدت با فروش داروها و کرم های تقلبی به افراد زیادی، از آنها کلاهبرداری کرده است.



سرهنگ سید محسن عرفانی رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی با هشدار به مردم، از آنها خواست فریب تبلیغات اینترنتی را که درباره فروش داروها و کرم های چاقی، لاغری، ترمیم مو و رفع چین و چروک صورت است، نخورند و برای تهیه این محصولات بهداشتی، به پزشکان معتبر مراجعه کنند؛ چرا که استفاده از این داروهای غیرمجاز و فاسد می تواند برای افراد خسارت جبران ناپذیر داشته و جان آنها را به خطر بیندازد.



وی افزود: مردم در صورت مشاهده فعالیت این گونه افراد شیاد، موضوع را به پلیس گزارش دهند و چنانچه در دام این متهم گرفتار شده اند، برای شکایت به پلیس فتای استان خراسان رضوی مراجعه کنند.



بنا بر این گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهم، تحقیقات از وی ادامه دارد.

۱۳۹۲/۸/۱۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...