نسخه چاپی

حراج 39 خانه و مغازه میلیاردی مرد شماره یك پرونده فساد سه هزار میلیاردی

عکس خبري - حراج 39 خانه و مغازه ميلياردي مرد شماره يک پرونده فساد سه هزار ميلياردي

مكان تجاری در خیابان مقدس اردبیلی به ارزش 12 میلیارد تومان، مكان تجاری در خیابان ملاصدرای تهران به ارزش 11 میلیارد تومان خانه 116 متری در خیابان فرشته تهران به ارزش 9.5 میلیارد تومان و مكان تجاری در الهیه تهران به ارزش 1.6میلیارد تومان از جمله املاكی هستند كه در این آگهی به مزایده گذاشته شده است.

به گزارش نما، حراج 39 خانه و مغازه مه آفريد خسروي متهم ردیف اول پرونده فساد بزرگ مالی در تهران و كرج در قالب مزایده آغاز شد.

بعد از اعلام حكم نهايي متهمان پرونده فساد سه هزار ميلياردي سخنگوي دستگاه قضا اعلام كرد كه اجراي حكم اعدام مه آفريد خسروي متهم رديف اول اين پرونده منوط به اجراي ساير احكام در مورد اين متهم است. به نوعي اين متهم بايد ابتدا رد مال كرده و بدهي بانكها را پرداخت كند. اين در حالي است كه بعد از شناسايي اموال و مستغلات مه آفريد خسروي براي پرداخت بدهي هاي بانكي، وكيل قانوني اين متهم با هماهنگي دستگاه قضايي تصميم به فروش اين اموال گرفته تا حكم رد مال را اجرا كنند.

برخی رسانه ها در قالب آگهي فروش املاك به صورت مزايده اموال و مستغلات متعلق به گروه اميرمنصور آريا (مه آفريد خسروي) را از سوي قوه قضائيه (دادستاني تهران، معاونت اجراي احكام) منتشر كرده اند. اين املاك در تهران و كرج بوده كه همراه با متراژ و قيمت ارزيابي منتشر شده است.

در آگهي مزایده این املاک آمده است: به موجب پرونده اجرايي كلاسه ف ك/ ج 92.1 برابر دادنامه شماره 110 ش د 91.1 مورخ 10 مردادماه سال 91 صادره از شعبه اول دادگاه انقلاب عليه مه آفريد خسروي فرزند منصور مقرر گرديد پلاك هاي ثبتي توقيف شده محكوم عليه كه توسط كارشناس رسمي دادگستري ارزيابي شده در روز دوشنبه مورخ 11 آذرماه 92 از ساعت 14 تا 16 در محل ميدان ارژانتين- خيبان احمد قصير- كوچه يكم- پلاك 7 از طريق مزايده حضور به فروش مي رسد.

بر اساس اين گزارش، مزايده از قيمت ارزيابي شده شروع و به كساني كه بالاترين قيمت پيشنهاد نماينده واگذار خواهد شد. ضمنا في المجلس 10 درصد از قيمت پيشنهادي از برنده مزايده اخذ و به حساب 010816784000 نزد بانك ملي شعبه كاخ دادگستري واريز خواهد شد. و خريدار موظف است باقي مانده ثمن مورد مزايده را ظرف يك ماه پرداخت نمايد. در غير اين صورت بدوا هزينه هاي انجام شده از سپرده اخذ و الباقي به نفع دولت ضبط مي گردد.

املاك مه آفريد در رهن سه بانك حراج شد

همچنين بیشتر اين خانه ها و مغازه ها در اين آگهي در رهن بانكهاي پارسيان، كارآفرين و بانك ملي ايران عنوان شده است.مكان تجاري در خيابان مقدس اردبيلي به ارزش 12 ميليارد تومان، مكان تجاري در خيابان ملاصدراي تهران به ارزش 11 ميليارد تومان خانه 116 متري در خيابان فرشته تهران به ارزش 9.5 ميليارد تومان و مكان تجاري در الهيه تهران به ارزش 1.6ميليارد تومان از جمله املاکی هستند که در این آگهی به مزایده گذاشته شده است.

۱۳۹۲/۸/۱۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...