نسخه چاپی

جنجال ضدانقلاب پس از اعدام یك تروریست

به گزارش نما به نقل از بولتن نیوز، در حالی رسانه های ضد انقلاب و مدعی حمایت از حقوق بشر نسبت به اعدام یک عضو گروهک تروریستی بلوا به پا کرده اند که با گذشت چند روز از اقدام وحشیانه گروهک جیش العدل در به شهادت رساندن 14 تن از فرزندان این ملت هنوز هیچگونه پیام یا بیانیه ای در محکومیت این جنایت صادر نکرده اند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «مجاهدین»، با اعدام یک عضو گروهک تروریستی پژاک، بار دیگر رسانه های ضد انقلاب با به راه انداختن جنجال رسانه ای و انتشار مصاحبه های متعدد، این اقدام دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران را مورد هجمه قرار دادند.

حبیب الله گلپری پور متولد سال ۱۳۶۳ عضو شاخه نظامی گروهک تروریستی پژاک که چندین عملیات تروریستی منجر به شهادت تعداد زیادی از هموطنانمان را در پرونده دارد، روز شنبه ۴ آبان در زندان ارومیه به سزای اعمالش رسید. او در مهر ماه سال ۱۳۸۸ در مهاباد دستگیر شده بود.

البته همواره دلایل اعدام این افراد که دستشان به خون مردم بی گناه آلوده است، از سوی این رسانه ها به عنوان " فعالیت سیاسی " عنوان می شود و در این مورد نیز برای سرپوش گذاشتن بر ماهیت واقعی این فرد جرم وی را " به همراه داشتن کتاب " اعلام کرده اند!

پدر حبیب الله گلپری پور در مصاحبه با رسانه های ضدانقلاب عنوان کرده است که " پسر من کتاب داشت نه اسلحه!".

اما انتشار تصاویری از این جنایتکار که در حال گذراندن دوره عملیات تروریستی در مقر گروهک پژاک است، علاوه بر افشا نمودن جرم اصلی وی، به خوبی نشانگر این است که چگونه رسانه های ضد انقلاب تبدیل به تریبون جنایتکاران و گروهک های تروریستی تحت حمایت کشورهای غربی به ویژه آمریکا گردیده اند.

نکته جالب دلسوزی سازمان منافقین با پرونده سیاه کشتار و ترور بیش از 17000 نفر از مردم بی گناه ایران در طول 35 گذشته برای این جنایتکار می باشد.

گفتنی است که با گذشت بیش از 5 روز از شهادت 14 مرزبان ایرانی در سراوان سیستان و بلوچستان توسط گروهک جیش العدل، هنوز هیچگونه واکنش یا بیانیه ای در محکومیت این اقدام توسط این رسانه های مدعی حمایت و پشتیبانی از مردم ایران صادر نشده است.

۱۳۹۲/۸/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...