نسخه چاپی

دیدار فرهاد دانشجو با هاشمی رفسنجانی

آیت الله هاشمی رفسنجانی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص مسائل آینده دانشگاه آزاد اسلامی به بحث و گفت وگو پرداختند.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، فرهاد دانشجو درباره این دیدار گفت : در جلسه امروز مواردی همچون آیین نامه داخلی جلسات هیئت امنا، تفویض بیشتر اختیارات به هیئت های امنای استانی، وضع مالی و بدهی دانشگاه آزاد، اختصاص بخشی از جلسات هیئت امناء به برنامه های کلان دانشگاه و همچنین بودجه سال 91 مطرح شد.

وی با تأکید بر اینکه هیئت رئیسه جدید دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال تفویض بیشتر فعالیت ها و امور جاری به واحدها و هیئت های امنای استانی است، اظهار داشت: در این جلسه بحث ترکیب و شرح وظایف هیئت امناء مطرح و مقرر شد در صورت تصویب در جلسه هیئت امنا به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال شود تا اعضا و ترکیب هیئت امنای استانی با اختیارات بیشتر به کار خود ادامه دهند.

دانشجو افزود: همچنین مقرر شد وضع مالی دانشگاه آزاد اسلامی طی گزارشی در جلسه هیئت امناء مطرح شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اختصاص بخشی از جلسات هیئت امناء به بررسی برنامه ها و سیاستـهای کلان کوتاه مدت، میـان مدت و بلنـد مدت را از موارد مطرح شده در جلسـه امروز عنوان کرد و ادامه داد: این روند سبب می شود سیاستهای هیئت امناء را در5 سال آینده داشته باشیم.

دانشجو سپس به بحث بودجه و تشکیلات دفتر رئیس هیئت امنا و هیئت موسس و بودجه سال 91 اشاره کرد و گفت: پیشنهاد دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص بودجه سال 91 در جلسه آینده هیئت امنا مطرح می شود.

۱۳۹۱/۱/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...