نسخه چاپی

توصیف شاعر كویتی از دیدارش با رهبر انقلاب

محمد صالح صرخوه با توصیف لحظه قرار گرفتن در محضر رهبری و خواندن سروده های خود به دو زبان عربی و فارسی گفت: توجه، فراست و دقت ایشان در شنیدن اشعار مدعوین قابل تأمل بود.

محمد صالح صرخوه شاعر جوان كويتي كه چندي پيش براي حضور در همايش شعر بيداري اسلامي به ايران آمده بود، ديدار با حضرت آيت الله العظمي خامنه اي را به يادماندني توصيف كرد.

به گزارش مركز خبر حوزه، وي لحظه ديدار با رهبر انقلاب را تاريخي برشمرد و افزود: هرگز اين خاطره شيرين را فراموش نخواهم كرد.

محمد صالح صرخوه با توصيف لحظه قرار گرفتن در محضر رهبري و خواندن سروده هاي خود به دو زبان عربي و فارسي گفت: توجه، فراست و دقت ايشان در شنيدن اشعار مدعوين قابل تأمل بود.

وي كه در محل رايزني فرهنگي ايران در كويت حاضر شده بود، ابراز داشت: همايش شعراي بيداري اسلامي، درس هاي زيادي به من آموخت و به اين نتيجه رسيده ام كه انسان با اصرار و پافشاري مي تواند موانع را يكي پس از ديگري كنار زده و خواسته هاي خود را جامه عمل بپوشاند.

اين شاعر كويتي ملاقات و آشنايي با شاعران كشورهايي مانند ايران، مصر، بحرين، لبنان و سودان را بسيار ارزشمند ياد كرد و افزود: با شركت در اين همايش توانستم ارتباطات گسترده اي با شاعران از كشورهاي مختلف برقرار كنم.

وي برپايي چنين همايش هايي را جهت معرفي جمهوري اسلامي ايران به جهانيان بسيار مهم دانست و اظهار داشت: بسياري از اعضاي كشورهاي شركت كننده به ويژه اعضاي هيأتهاي مصر و سودان و تونس با مشاهده روال عادي زندگي مردم ايران عليرغم تحريم هاي اقتصادي و جنجال سازي رسانه هاي غربي دچار حيرت شده و از وجود صدها آموزشكده هنري و آموزشي و توجه ويژه مقامات جمهوري اسلامي ايران به مقوله فرهنگ به وجد آمده بودند.

۱۳۹۱/۱/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...