نسخه چاپی

فاتحه بفرست، اسطوره پاره‌وقت!

عمر دست خداست، اما «آدم» حساب كردن مردم قطعا دست بنده‌های خداست

به گزارش نما، نود این دوشنبه شب، پیام‌آور یک حادثه تلخ و تکان‌دهنده بود؛ جایی که عادل فردوسی‌پور بعد از تماس با خانواده یک هوادار استقلال تایید کرد این نوجوان در اثر غم ناشی از وداع فرهاد مجیدی با میادین دچار عارضه قلبی شده و جان به جان‌آفرین تسلیم کرده است.

عمر دست خداست، اما «آدم» حساب کردن مردم قطعا دست بنده‌های خداست. به طور حتم اگر ماجرای بازنشستگی مجیدی سیر طبیعی خودش را طی می‌کرد و او مثل همه ستارگان دنیا این کار را تا پایان فصل به تعویق می‌انداخت یا دست‌کم موضوع را به تدریج با هواداران تیمش در میان می‌گذاشت، قلب ضعیف احمد مظاهری‌یگانه هم چنین تحت فشار ناگهانی قرار نمی‌گرفت؛ لطمه‌ای که او را نزد یگانه خالق جهان فرستاد.

میانه‌های لیگ دوازدهم بود که ناکامی استقلال در مصاف با داماش گیلان منجر به درگذشت یک هوادار این تیم شد. کیوان رفعتی ساجدی روی سکوهای عضدی رشت دار فانی را وداع کرد؛ درست در روزهایی که بهترین مهاجم این سال‌های استقلال در منزل مسکونی‌اش مشغول استراحت بود. همان موقعی که شیرفرهاد هنوز دقیقا نمی‌دانست شاگرد مکتب حجازی است، یا دلش می‌خواهد با «بی‌اخلاق‌ها» هم کار کند.

فاتحه بفرست آقای اسطوره پاره وقت؛ هم برای کیوان و هم برای احمد. این درست که هواداران لایق آگاهی از برنامه‌های دقیق شما برای رفت و برگشت در استقلال نبودند، اما به نظر می‌رسد دست‌کم لیاقت یک فاتحه خشک و خالی را داشته باشند. بد نیست اگر وقت کردی، به کاشانه یگانه‌ها هم سری بزنی و به خانواده هوادار مرحومت سر سلامتی بدهی. شاید آنجا مثل مجلس ترحیم مادر قلعه‌نویی به کسی شماره هفت و بازوبند کاپیتانی پس ندهند، اما حداقل غم صاحب عزایی تسکین خواهد یافت.

۱۳۹۲/۸/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...