نسخه چاپی

آخرین وضعیت جدایی‌طلبان استقلال

مدیرعامل باشگاه استقلال كه تیم تحت مدیریت او ماه هاست با مشكلات مالی دست به گریبان است و همین مشكل باعث شد تا برخی مهره های تاثیرگذاذر قصد جدایی از تیم فوتبال این باشگاه را داشته باشند با بیان اینكه تیموریان و ساموئل در استقلال می‌مانند، گفت: از روی نفرات قدیم تیم خجالت می‌كشم زیرا مدت‌هاست چك‌های من دستشان است اما هیچ شكایتی نكرده‌اند.

به گزارش نما، علی فتح‌الله‌زاده در مورد حضورش در سازمان لیگ و نشست با علی کفاشیان و مهدی تاج ضمن بیان مطلب فوق گفت: به سازمان لیگ آمدم تا با آقایان کفاشیان و تاج در مورد بدهی‌های سال‌های گذشته به بازیکنان استقلال جلسه‌ای داشته باشم.

وی افزود: من تعدادی چک دست بازیکنان دارم که واقعا از روی نفرات قدیم تیم خجالت می‌کشم زیرا مدت‌هاست چک‌های من دستشان است اما هیچ شکایتی نکرده‌اند. بطور مثال وحید طالب‌لو سه سال است که از ما پول می‌خواهد که من از رویش خجالت می‌کشم اما داشتیم بازیکنی که هنوز فصل تمام نشده، از ما شکایت کرده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین تاکید کرد: این جلسه به خاطر این بود که کمیته انضباطی اعلام کرده است باشگاه‌های بدهکار باید بدهی‌های خود را پرداخت کنند. خوشبختانه در این جلسه به توافق رسیدیم تا مشکلات‌مان برطرف شود.

وی در مورد آخرین وضعیت تیموریان هم اظهار کرد: تیموریان پسر بسیار خوبی است، ۲-۳ روز پیش به دفتر من آمد و با او صحبت کردم. از او خواستم چند روز دست نگه دارد و به او گفتم تا زمانیکه وزیر مشخص نشود، شرایط‌مان سخت است. البته باید بگویم، تیموریان پیشنهاد بسیار خوبی از قطر دارد اما او به حرف من اعتماد کرد و به تمرین بازگشت تا در خدمت استقلال باشد.

فتح‌الله‌زاده با اشاره به اینکه تلاش می‌کند هرچه زودتر مشکلات استقلال را برطرف کند، در مورد خداحافظی فرهاد مجیدی هم خاطرنشان کرد: هنوز به خاطر خداحافظی مجیدی دپرس و ناراحت هستم، بعید می‌دانم تلاش‌های ما برای بازگشت او نتیجه بدهد زیرا خداحافظی کرده و راهی انگلستان شده است.

وی در مورد خبر جدایی ساموئل و جابه‌جایی‌اش با آرش افشین همچنین یادآور شد: این مسئله صحت ندارد زیرا به ساموئل احتیاج داریم، ایشان با ما قرارداد دارد، پس در خدمت ساموئل هستیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد شرایط استقلال هم گفت: وضعیت استقلال بد نیست. متاسفانه مصدوم زیاد داریم ولی با تجربه کادر فنی می‌توانیم از پس مشکلات برآئیم، همانطور که با توجه به مشکلات توانستیم سایپا را شکست دهیم.

۱۳۹۲/۸/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...