نسخه چاپی

تشكیل گردان‌های ضدآمریكایی شهید احمدی‌روشن

دانشجویان با تشكیل گردان‌های ضد آمریكایی آمادگی خود برای مبارزه با آمریكای جهانخوار و تمام جنایتكاران عالم را با حداكثر توان اعلام كردند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو ، جمعی از دانشجویان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه های تهران، اطلاعیه‌ای را جهت تشکیل گردان های ضد امریکایی شهید احمدی روشن صادر کردند.

این گردان‌ها از طریق تشکل‌های دانشجویی و همچنین از طریق سایت inqelab.ir نیز از بین دانشجویان دانشگاه‌ها ثبت نام می کند.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم الله مذل الکافرین

اطلاعیه تشکلیل گردان‌های ضد آمریکایی شهید احمدی‌روشن

در آستانه ماه محرم الحرام، ماه پیروزی خون بر شمشیر، به تأسی از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسینعلیه¬السلام و در روزهای ملی مبارزه با استکبار، گردان¬های ضد آمریکایی شهید احمدی‌روشن متشکل از جمعی از دانشجویان انقلابی تشکل‌های دانشجویی جهان اسلام در جهت احیای فرمایش امام خمینیرحمه الله که «ما نباید فراموش بکنیم در جنگ با آمریکا هستیم» اعلام موجودیت می¬کند.

جوانان انقلابی هنوز بت شکنی‌های حضرت روح الله را فراموش نکرده‌اند. اویی که همانند انبیاء در برابر بت‌پرستان ایستاد و ترسی از ایستادن در مقابل آنان را نداشت.

هدف این گردان ضدآمریکایی حرکت به سمت آرمانی است که حضرت روح الله مطرح فرمود: «از خدا می خواهیم قدرتی به ما ارزانی دارد که نه تنها از کعبه مسلمین بلکه از کلیساهای جهان نیز ناقوس مرگ بر آمریکا و مرگ بر شوروی را به صدا درآوریم.»

مرگ بر آمریکایی که به معنای لعن بر یزید است. لعن بر یزید امروز است. مبارزه با استکبار و کفر است. مبارزه با آمریکایی که امروز بعد از دولت غاصب صهیونیستی منفورترین دولت‌ها در چشم مردم جهان علی‌الخصوص مستضعفین عالم است. چرا که با رفتار ددمنشانه خویش جان میلیون ها انسان بی گناه اعم از زن و کودک را گرفته یا به آن ها صدمات جدی جسمی و روحی زده است. از آن هنگام که خورشید انقلاب اسلامی طلوع کرد و در برابر این ابر قدرت ظالم ایستاد و چشم امید مستضعفین و مظلومین گشت، آمریکای جنایتکار به شیوه‌های مختلف انقلاب را تحت فشار قرار داد تا به سود قواعد ظالمانه جهان از جایگاه خود عقب‌نشینی کند و دست خویش را به نشانه تسلیم بالا ببرد یا لااقل آن را بر سر میز مذاکره آورد، اما غافل است از آن که "هیهات منا الذله" حسینی در گوش و جان جوانان انقلابی این مرز و بوم قرار دارد و با هر قطره اشک خویش بر حسین مظلوم فریاد مرگ بر ظالم سر می‌دهد.

دانشجوی انقلابی هم چون مولایش سیدالشهدا علیه‌السلام ذلت بر سر میز نشستن با یزید زمان را تحمل نمی‌کنند چرا که حسین زمان، امام خامنه‌ای فرموده است: «تا وقتی سیاست آمریکا بر دروغ و جنایت و حمایت از دولت اسرائیل و ظلم به ملت ها استوار است امکان ندارد ما با دولت آمریکا مذاکره کنیم یا با او رابطه ای برقرار نماییم.»

آمریکای جنایتکار بداند نه تنها ترور دانشمندان هسته ای و نقض آشکار حقوق جمهوری اسلامی ایران و تحریم‌ها و فـشارهای این سه دهه نتوانسته دانشجویان انقلابی را قدری به عقب براند بلکه امروز مصمم‌تر از گذشته که حوادثی چون تسخیر لانه جاسوسی را آفریدند، با تشکیل این گردان‌های ضد آمریکایی آمادگی خود برای مبارزه با آمریکای جهانخوار و تمام جنایتکاران عالم را با حداکثر توان اعلام می‌کند و این راه را ادامه خواهنـد داد و در این راه نه تنها از فشارهای اقتصادی که از بذل جان خویش نمی‌هراسند. گردان ها وظیفه خود را هدف قرار دادن منافع امریکا تا حد امکان و به هر نحو ممکن می-دانند.

۱۳۹۲/۸/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...