نسخه چاپی

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با نما:

نسل بانشاط و انقلابی راه عسگراولادی را ادامه دهد

عکس خبري -نسل بانشاط و انقلابي راه عسگراولادي را ادامه دهد

آیت الله عباس كعبی گفت:‌ارتحال ایشان به واقع ضایعه ای بزرگ است و امیدوارم كه با حضور نسل بانشاط و انقلابی امروز و پیرو ولایت فقیه راه ایشان ادامه پیدا كند.

آيت الله عباس كعبي ، عضو مجلس خبرگان رهبري در گفت‌وگو با خبرنگار نما با ضمن تسليت در گذشت مرحوم عسگراولادي گفت:‌ ارتحال يار دييرنه امام راحل و رهبر معظم انقلاب و نماينده امام و رهبر را به كليه ياران انقلاب اسلامي از اقشار گوناگون بويژه روحانيت معظم و نيروهاي انقلابي كه ايشان همواره ارتباط ناگسستني با روحانيت داشتند تسليت عرض مي كنم.
وي با بيان اينكه مرحوم عسگر اولادي فرد مورد اعتماد رهبري و امام بودند، گفت:‌ايشان حقيقا بايد خادم با اخلاص محرومان و جزو پيشگامان انقلاب بدانيم كه حق بزرگي به گردن ما دارند. ايشان از پيشگامان انقلاب از همان نهضت 15 خرداد بودند و در كنار شهيد مهدي عراقي و شهداي پاكباز فدائيان اسلام هيئتهاي موتلفه را در مسير مرجعيت و روحانيت و با اقتد به امام خميني طراحي كردند .
عضو مجلس خبرگان رهبري با اشاره به حضور مرحوم عسگر اولادي در هئيت موتلفه اسلامي گفت:‌ مرحوم عسگر اولادي از امام اجازه خواستند كه به عنوان نماينده در هئيت موتلفه مستقر بشوند و اين خط اصيل ارزشي و انقلابي را در مسير امام و بعد از امام در مسير رهبري تا به پايان عمرشان حفظ كردند و در راه انقلاب متحمل مخاطرات، هزينه‌ها، سختي ها و فداكاري‌هاي زيادي شدند.
كعبي در پايان اظهار اميدواري كرد:‌ارتحال ايشان به واقع ضايعه اي بزرگ است و اميدوارم كه با حضور نسل بانشاط و انقلابي امروز و پيرو ولايت فقيه راه ايشان ادامه پيدا كند.

۱۳۹۲/۸/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...