نسخه چاپی

رئیس مركز پژوهش های مجلس در گفتگو با نما:عسگر اولادی اسوه مقاومت بود

ما یك فرد ریشه دار دینی را در جامعه از دست دادیم

عکس خبري -ما يک فرد ريشه دار  ديني را در جامعه  از دست داديم

حبیب‌الله عسگر اولادی اسوه مقاومت بود ایشان در سالهای قبل از انقلاب سالهای زیادی را در زندان بسر بردند و مبارزه جدی با رژیم شاه داشتند و بعد از انقلاب هم در هر سنگری كه احساس وظیفه می كردند در آنجا مشغول خدمت می شدند.

به گزارش نما ،حبیب‌الله عسگر اولادی، دبیر کل پیروان خط امام و رهبری پس از گذراندن یک دوره بیماری روز سه شنبه 14 ابان در سن 82 سالگی در بیمارستان دی در تهران درگذشت.
کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش های مجلس درباره درگذشت یار امام (ره) و مرد پر سابقه انقلاب اسلامی اظهار داشت: من در ابتدا تسلیت عرض می کنم خدمت رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران و پیشکسوتان انقلاب که یک شخصیت بسیار بزرگ ،ارزشمند و اخلاقی و دارای تفکر جامع انقلابی را دیگر درمیان خود نمی بینند، ما یک فرد ریشه دار دینی را در جامعه از دست دادیم ، آقای عسکر اولادی اسوه مقاومت بودند در سالهای قبل از انقلاب سالهای زیادی را در زندان بسر بردند و مبارزه جدی با رژیم شاه داشتند و بعد از انقلاب هم در هر سنگری که احساس وظیفه می کردند در آنجا مشغول خدمت می شدند.
آقای عسگر اولادی یک رهبری فکری را در دست داشتند و بنده هم در سالهای اخیر خاطرات بسیار شیرینی را از ایشان به خاطر دارم ، امیدوار هستم خداوند ایشان را با امام و شهدا مشحور کند و ما را ادامه دهنده راه این چنیین بزرگوارانی که سرمایه های بزرگ این کشور هستند انشاالله قرار دهد.
از جمله سوابق حبیب‌الله عسگر اولادی می توان به نمایندگی مردم تهران در دوره اول مجلس شورای اسلامی، وزیر بازرگانی دولت رجایی و نماینده حضرت امام و رهبر انقلاب در کمیته امداد اشاره داشت.

۱۳۹۲/۸/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...