نسخه چاپی

استقبال از رئیس فیفا در فرودگاه (+عكس)

عکس خبري -استقبال از رئيس فيفا در فرودگاه (+عکس)

برنامه امروز رئیس فدراسیون جهانی فوتبال دیدار با رئیس جمهور ، حضور در مراسم افتتاحیه دومین كنگره بین المللی همایش علم و فوتبال و حضور در ضیافت شام فدراسیون فوتبال خواهد بود.

به گزارش نما به نقل از تسنیم: رئیس فدراسیون جهانی فوتبال بامداد امروز (چهارشنبه) برای حضور در دومین کنگره بین المللی علم و فوتبال وارد ایران شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بامداد امروز جوزف سپ بلاتر در حالی وارد ایران شد که علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، مهدی محمدنبی دبیرکل، علی دایی، مهدی مهدوی‌کیا، جواد نکونام و همچنین ماجد رئیس توسعه منطقه‌ای فوتبال آسیا و دیوید بورخا رئیس توسعه فوتبال آسیا برای استقبال از رئیس فیفا در فرودگاه حاضر بودند.

هواپیمای بلاتر ساعت 4:50 بامداد وارد ایران شد و مراسم استقبال در پاویون دولت در فرودگاه مهر آباد انجام شد و طی آن بلاتر گفت‌و‌گوی کوتاهی با کفاشیان، محمدنبی، دایی، مهدوی‌کیا و نکونام انجام داد.

در ابتداعلی کفاشیان اقدام به معرفی هیات ایرانی کرد و بلاتر گفت که همه حاضران را می‌شناسد. پس از آن رئیس فدراسیون جهانی فوتبال به کفاشیان گفت: خوشحالم پس از 2 سال که قول داده بودم سرانجام این‌جا حضور دارم و این دومین حضورم در ایران است.

بلاتر حضور تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2014 برزیل را بار دیگر به کفاشیان و محمدنبی تبریک گفت و همچنین عملکرد تیم ملی نوجوانان را مورد ستایش قرار داد و دلیل عدم صعود ایران به مرحله بعدی جام جهانی زیر 17 سال امارات را انسجام زیاد تیم نیجریه دانست.

بلاتر از علی دایی در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال و روند آماده‌سازیش برای جام جهانی سوال کرد که علی دایی گفت شرایط بد نیست اما تیم برای حضور قدرتمند نیاز به کار بیشتری دارد.

برنامه امروز رئیس فدراسیون جهانی فوتبال دیدار با رئیس جمهور ، حضور در مراسم افتتاحیه دومین کنگره بین المللی همایش علم و فوتبال و حضور در ضیافت شام فدراسیون فوتبال خواهد بود.

شیخ سلمان رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا هم امروز ساعت 12 ظهر وارد تهران خواهد شد.

۱۳۹۲/۸/۱۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...