نسخه چاپی

بهترین شیوه ی كنترل همسر

وقتی مردی احساس می‌كند، همسرش او را دوست ندارد، آگاهانه یا ناآگاهانه رفتاری كه برای همسرش غیر قابل تحمل است را تكرار می‌كند. او آنقدر به رفتارش ادامه می‌دهد، تا عشق را احساس كند و مطمئن شود كه رفتارش پذیرفته شده است.

به گزارش نما، کیفیت ارتباط با شریکت را بالا ببر و طوری رفتار کن که او خیالش راحت باشد که در شرایط سخت و زمان هایی که به شما نیاز دارد، در کنارش هستی زیرا حس زیبایی است.

اگر می خواهی شریکت را تحت کنترل داشته باشی و مراقب رفتارهایش هستی، باید طوری ماهرانه این کار را انجام دهی که او حس نکند. این احساس را در شریکت به وجود بیاور که بودن با او برای شما همراه با لذت و آرامش است و وقتی شریکت مطمئن شد که وجودش موجب آرامش شماست،


به تدریج عشق خودش را به شما نشان خواهد داد. در این بین تعریف کردن، خیلی می تواند به بهتر شدن ارتباط تان کمک کند. یادتان باشد تعریف و تمجید صرفا از سمت مردان نیست. همانطور که یک خانم از تعریف شریکش راضی می شود یک مرد هم با تعریف و تحسین شریکش انرژی بیشتری دریافت می کند و بله! درست حدس زدید! با تعریف شریک تان عاشق تر می شود.به موازات آنکه کنترل همسرتان را کنار می‌گذارید، قدرت بیشتری به دست می‌آورید!

«وقتی مردی احساس می‌کند، همسرش او را دوست ندارد، آگاهانه یا ناآگاهانه رفتاری که برای همسرش غیر قابل تحمل است را تکرار می‌کند. او آنقدر به رفتارش ادامه می‌دهد، تا عشق را احساس کند و مطمئن شود که رفتارش پذیرفته شده است.»



کنترل همسرتان را کنار بگذارید تا فضایی آکنده از صمیمیت ایجاد شود و شما به بهترین انسانی که می‌توانید تبدیل شوید. در پس کنترل، ترسی بزرگ در کمین نشسته است! یک ترس بزرگ! دوست دارم این ترس را وحشت بنامم، اما منبع این ترس بزرگ چیست؟ اکثریت زنان یک نگرانی مشترک دارند؛ زیرا به خیال خود فکر می‌کنند اگر کاری به کار شوهرانشان نداشته باشند در انجام کارها و برنامه‌هایشان سر در گم می‌شوند.



در ارزیابی این زن‌ها، شوهر به قدری دست و پا چلفتی است که تهدیدی علیه خانه و خانواده محسوب می‌شود. آنها چاره‌ای جز پادرمیانی و راهنمایی او نمی‌بینند. هر روز زن‌های عصبانی؛ در حال خراب کردن کارها هستند. بعضی از آنها به قدری هراس دارند که اعتراف می‌کنند، جرأت ندارند فرزندانشان را با پدرشان تنها بگذارند. نگرانند که آیا سر وقت به آنها غذا می‌دهد و یا به موقع آنها را می‌خواباند؟



شاید همسرتان فرد متفکری نباشد، اما بدانید زمانی می‌توانید با قاطعیت این حرف‌ها را بزنید که به طور کامل به او اعتماد ندارید و مدت طولانی بر همین باور خود اصرار می‌ورزید. برخی اوقات شرایطی به وجود می‌آورید که او مجبور است بخش زیادی از اوقاتش را صرف دفاع از خود در برابر انتقادات شما کند. اگر به کنترل کردن‌های خود ادامه دهید، هرگز نمی‌توانید معنا و جوهر واقعی ازدواج با همسرتان را درک کنید. البته توجه داشته باشید که قصد نداریم شما را مسبب اشکالات و ضعف‌های شوهرتان بدانیم، شوهر شما همیشه باید مسئولیت کارهای خود را بپذیرد. اگر نقش یک پدر بد را دارد و از خانواده‌اش مراقبت نمی‌کند، مقصر شما نیستید. اما اگر بخواهید دائماً او را به باد انتقاد بگیرید، اعتماد، اطمینان و توانایی‌اش را سلب می‌کنید.



روان درمانگر توصیه کرد هر جا با شوهرم هستم، مسئولیت‌ها را به او واگذار کنم، حق انتخاب او را محترم بشمارم، ترغیبم کرد که یک شب هم شده این کار را بکنم. قرار شد شوهرم درباره‌ی پوشیدن لباس اظهار نظر کند و وقت رفتن را اعلام کند.



درحقيقت، ابراز علاقه غير کلامي روش بهتري براي جذب کردن مردان است. مردها تمايل دارند که دوستت دارم را در کارهايشان ثابت کنند بنابراين براي ابراز احساساتشان کمتر از اين جمله استفاده مي کنند.

۱۳۹۲/۸/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...