نسخه چاپی

بازی زیبا را با تعداد پاس‌ها نمی‌سنجند

مارتینو: انتظارات ما از مسی بسیار زیاد است

سرمربی آرژانتینی بارسلونا معتقد است انتظارات از ستاره آرژانتینی تیمش بسیار زیاد است.

به گزارش نما، تاتا مارتینو پیش از دیدار امشب تیمش مقابل میلان در لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: همه این صحبت‌ها درباره مسی به این خاطر مطرح می‌شود که تاکنون ندیده‌ایم که مسی در چهار دیدار گل نزند. انتظارات بسیار بیشتری از او داریم و وقتی چهار بازی بدون گلزنی او سپری می‌شود، پاس گل وی در بازی مقابل سلتا به فابرگاس یا گل به میلان را فراموش می‌کنیم. من نگران او نیستم.

وی ادامه داد: از جایی که من ایستاده‌ام، نمی‌توانم هیچ بحرانی را ببینم اما از چیزهایی که می‌شنوم و می‌خوانم، احساس می‌کنم در بحران قرار داریم. همیشه جا برای پیشرفت هست و همیشه می‌توانیم بهتر بازی کنیم. بارسلونا اگر می‌خواهد همچنان برای رقیبانش مشکل‌ساز باشد باد چاره‌اندیشی کند.

سرمربی بارسلونا با انتقاد از صحبت‌هایی که تیمش را در بحران می‌دانند، خاطرنشان کرد: هیچ ایده‌ای ندارم که در بازی امشب چه اتفاقی خواهد افتاد. چند فیلم جنگی تماشا کردم تا ایده‌ای به من بدهد. مطمئنا این اتفاق خواهد افتاد. نمی‌توانم تصور کنم که بدون اینکه در یک مسابقه شکست خورده باشیم، در بحران باشیم اما زیبایی بازی تیم را نمی‌توان با مقدار پاس‌ها اندازه گیری کرد.

۱۳۹۲/۸/۱۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...