نسخه چاپی

حدادعادل: سازشكار خواندن تیم مذاكره خطاست

رییس فراكسیون اصولگرایان مجلس گفت: اگر كسی خلاف آنچه رهبری فرمودند اعضای تیم مذاكره كننده را سازش كار بداند خطا كرده است.

به گزارش نما به نقل از خانه ملت نوشت: غلامعلی حداد عادل با تاکید بر اینکه اگر کسی بر خلاف آنچه رهبری فرمودند اعضای تیم مذاکره کننده را سازش کار بداند خطا کرده است، درباره انتقاداتی که به تیم مذاکره کننده هسته‌ای مطرح می‌شود، گفت: ممکن است برخی نمایندگان و نویسندگان مطبوعات تذکراتی از نوع تذکرات رهبر معظم که فرمودند "به لبخند دشمن فریبکار اعتماد نکنید" بدهند؛ این نوع تذکرات نه تنها عیب ندارد بلکه مفید هم است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مذاکره سیاست کلی نظام است و کسی با نفس مذاکره مخالف نبوده است، گفت: اگر رهبر معظم انقلاب با مذاکره مخالف بودند، این کار انجام نمی‌شد.

وی با بیان اینکه نفس مذاکره نفی نشده است، و رهبر معظم انقلاب هم فرمودند که من درسخنرانی نوروزی در مشهد گفتم که مذاکره عیبی ندارد، گفت: مهم این است که تیم مذاکره کننده در مذاکره چه موضعی داشته باشند.

حداد عادل افزود: رهبر انقلاب فرمودند به تیم مذاکره کننده اعتماد داریم و اینها سازش کار نیستند و فرزند خود ما هستند و بعد هم هشدارهایی دادند که نظیر آن را ممکن است دیگران هم از سر دلسوزی بدهند.

رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس در ادامه درباره ارزیابی عملکرد برنامه 100 روزه دولت صحبتی نکرد و گفت: معتقدم تعیین مهلت 100 روزه برای ارزیابی عملکرد دولت اشتباه بود.

۱۳۹۲/۸/۱۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...