نسخه چاپی

مهدوی‌كیا:فرصت نشد با بلاتر صحبت كنم

كاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران با ابراز خرسندی از حضور رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در ایران گفت: باید برنامه‌ها و طرح‌های فوتبال را به ایشان ارائه كنیم و نهایت استفاده را از این حضور ببریم.

به گزارش نما به نقل از مهر، مهدی مهدوی‌کیا در حاشیه برگزاری همایش علم و فوتبال در جمع خبرنگاران در خصوص اینکه چرا از صبح در این برنامه حضور نداشت گفت: ما صبح امروز چهارشنبه به استقبال بلاتر رفتیم و به همین خاطر نتوانستیم در بخش اول این همایش شرکت کنیم.

وی افزود: برگزاری چنین همایش‌هایی فوتبال ما را علمی‌تر کرده و به پیشرفت فوتبال کشورمان کمک خواهد کرد تا از فوتبال سنتی فاصله بگیریم.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران در خصوص حضور بلاتر و شیخ سلمان در ایران هم گفت: اتفاق بسیار خوبی است که سپ بلاتر و شیخ سلمان همزمان دو روز در ایران هستند و این فرصت وجود دارد تا برنامه‌ها و طرح‌های خود را به آنها اعلام کنیم. باید از حضور آنها نهایت استفاده را ببریم و امتیازهای لازم را به دست بیاوریم.

وی با اشاره به اینکه باید این حضور را به فال نیک گرفت در خصوص اینکه آیا با بلاتر صحبتی هم کرد، یادآور شد: زمانی که بلاتر وارد تهران شد به خاطر خستگی نتوانستیم با ایشان صحبتی داشته باشیم اما قطعا در ساعات آینده با ایشان صحبتی خواهیم کرد.

مهدی مهدوی‌کیا همچنین در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد اظهار نظر علی دایی که گفته است باید برای تیم های پایه ایران مربیان بزرگی بیارویم، گفت: اینکه ما بخواهیم همه چیز را از پایه شروع کنیم، خیلی خوب است اما ما در این سال‌ها کاری در فوتبال پایه انجام نداده‌ایم که امروز انتظار معجزه داشته باشیم. ضمن اینکه در این شرایط حضور تیم نوجوانان حتی در جام جهانی فراتر از انتظار و در حد معجزه بود، حال اینکه این تیم به مرحله دوم هم صعود کرده است.

وی ادامه داد: حضور مربیان بزرگ در رده‌های پایه فوتبال ایران اتفاق بزرگی است اما متاسفانه ما هیچ برنامه‌ای برای این کار نداریم.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به اینکه مربیگری‌اش در تیم‌های پایه هامبورگ بستگی به زمان دریافت مدرک مربیگری‌اش دارد، گفت: در حال حاضر قصد دارم در کلاس‌های مربیگری فوتبال آلمان شرکت کنم و بعد از آن می‌خواهم مربیگری را در رده‌های پایه آغاز کنم.

۱۳۹۲/۸/۱۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...