نسخه چاپی

اختصاصی

جزئیاتی از نحوه شهادت دادستان زابل

عکس خبري -جزئياتي از نحوه شهادت دادستان زابل

نماینده زابل در مجلس گفت: دادستان حزب اللهی و متدین سیستان موقعی كه همراه با راننده خودش عازم محل كار خود بود در یك محلی كه دور برگردان بوده و همانجا ماشین سرعتش در حال كاهش بوده توسط اشراری كه از قبل در آن محل كمین گرفته بودند به شهادت می رسد.

ساعت 7:30 دقیقه تا هشت صبح روز چهارشنبه موسی نوری قلعه‌نو ، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زابل و راننده اداری وی در مسیر منزل تا محل کار، توسط مهاجمان ناشناس شهید شد.
به گفته شاهادان این اتفاق در مقابل بیمارستان امیرالمومنین زابل رخ داده و یک نفر دیگر نیز در این تیراندازی «به شدت» زخمی شده است مهاجمان پس از متوقف کردن خودروی دادستان مقابل بیمارستان «امیرالمومنین(ع)» زابل، آنها را توسط اسلحه کلاشنیکف به رگبار گلوله بسته و به شهادت رساندند.

به گزارش نما : سید باقر حسینی، نماینده مردم سیستان در مجلس درباره نحوه به شهادت رسیدن دادستان شهر زابل اظهار داشت: متاسفانه اقای نوری دادستان حزب اللهی و متدین سیستان موقعی که همراه با راننده خودش عازم محل کار خود بود در یک محلی که دور برگردان بوده و همانجا ماشین سرعتش در حال کاهش بوده توسط اشراری که از قبل در آن محل کمین گرفته بودند به شهادت می رسد.
وی افزود : اخیرا یک شبکه ای از اشرار و سارقین مسلح دستگیر شدند و اعضای این باند که مدتها بود برای مردم ناامنی ایجاد کرده بودند و سرقتهای مسلحانه و زورگیری های انجام می دادند احتمال دارد این عمل ترورسیتی مربوط به این شبکه باشد و باتوجه به تحرکات اخیری که گروهک های تکفیری و انحرافی که در پاکستان وجود دارد در منطقه ما انجام دادند احتمالا دارد آنها هم در این موضوع دخیل بوده باشند.
موسی نوری، دادستان زابل، از اهالی بومی زابل بوده و پیش از این به عنوان دادستان عمومی و انقلاب اسلامی در شهرستان هیرمند فعالیت داشت ، از اقدامات مهم دادستان زابل در خدمت یک ساله‌اش در این شهرستان، تبعید زلیخا دهمرده یکی از اعضای باند توزیع مواد مخدر صنعتی و متلاشی کردن ۲۰ باند سرقت مسلحانه و متجاوزان به عنف بود.

۱۳۹۲/۸/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...