نسخه چاپی

ناطق ‌نوری متوجه سوءاستفاده اصلاح‌طلبان شده

یك عضو حزب مؤتلفه اسلامی می‌گوید ناطق‌نوری متوجه سوءاستفاده اصلاح‌طلبان شده و به همین دلیل اعلام كرد كه محوریت آنها برای انتخابات را نمی‌پذیرد.

به گزارش نما، حمیدرضا ترقی اظهار داشت: به نظر می‌رسد کارگزاران و اصلاح طلبان تندرو دچار یک اختلافی هستند که در پی این اختلاف اصلاح‌طلبان در صدد عبور از اعتدال و همچنین روحانی به نوعی عبور کنند تا در انتخابات آینده اصلاح طلبان را در جای اعتدال قرار دهند.

وی تصریح کرد: اصلاح طلبان سعی دارند تا از ظرفیت‌ها و چهره‌هایی همچون ناطق‌نوری را در سرلیست خود برای ریاست مجلس دهم قرار دهند تا بتوانند این جایگاه و موقعیت خود را بدین صورت حفظ کنند. دولت و مجلس همچنان سعی دارد تا جریان اعتدالی را که در حال حاضر در اصلاح طلبان معتدل و کارگزاران متبلور است را حفظ کنند.

ترقی با اشاره به اظهارات ناطق‌نوری بیان داشت: ناطق‌نوری در واقع متوجه این سوءاستفاده اصلاح‌طلبان از وی شده و همانطور که پیش از این اعلام کرده بود بنا ندارد وارد این نوع دسته‌بندی‌های سیاسی شود لذا اصلاح‌طلبان نتوانستند در پروژه ناطق‌نوری به موفقیت برسند و باید منتظر باشیم تا ببینیم از چه پروژه‌هایی برای تحقق هدف خود استفاده می‌کنند.

اخیراً کرباسچی دبیر کل حزب نیمه تعطیل کارگزاران گفته بود احتمال اجماع اصلاح‌طلبان حول محور ناطق‌نوری در انتخابات وجود دارد.

در واکنش به این اظهارنظر و بازتاب‌های رسانه‌ای مشابه سایت سفیر که به ناطق‌نوری نزدیک است از قول نزدیکان ناطق نوشت که وی قصد حضور در انتخابات را ندارد.

حجت‌الاسلام ناطق‌نوری چند سال پیش از بازنشستگی‌ سیاسی خود خبر داد. او در عین حال در انتخابات ریاست جمهوری اخیر، از حامیان دکتر روحانی بود. ناطق‌نوری سابقه ریاست مجلس در دوره‌های چهارم و پنجم را در کارنامه خود دارد و در انتخابات ریاست جمهوری سال ۷۶ رقیب خاتمی بود.

۱۳۹۲/۸/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...