نسخه چاپی

مارتینو: هیچ وقت نگران لیونل مسی نبودم

سرمربی بارسلونا با رضایت از عملكرد شاگردانش در بازی برابر میلان می‌گوید هیچ وقت نگران لیونل مسی نبوده است.

به گزارش نما به نفل از ایسنا، بارسلونا در دیدار برگشت خود برابر میلان در ورزشگاه نوکمپ موفق شد با نتیجه‌ سه بر یک به پیروزی برسد و صعودش را از این گروه قطعی کند.

خراردو مارتینو پس از پیروزی تیمش برابر میلان در نشست خبری پایان مسابقه گفت: در این بازی دو شکل متفاوت بارسا را شاهد بودیم. تیم ما در نیمه نخست با نیمه دوم تفاوت‌های زیادی داشت. بازی سختی برابر میلان شاهد بودیم. اشتباه جرارد پیکه باعث شد تا فشار زیادی روی ما باشد و به میلان شانس این را داد که به بازی برگردد.

سرمربی بارسلونا درباره عملکرد لیونل مسی و گلزنی او در این دیدار گفت: هیچ وقت نگران مسی نبوده‌ام زیرا تا به حال چندین بار این مرحله را طی کرده است. امشب خیلی شگفت‌انگیز بود که مسی توانست موقعیت‌هایش را به گل تبدیل کند. می‌دانستیم مسی می‌تواند یک تنه نتیجه‌ مسابقه را برای ما رقم بزند.

سرمربی بارسلونا درباره صعود از این گروه گفت: هدف اصلی ما در این گروه این است که به عنوان صدرنشین صعود کنیم. تا به اینجای کار شگفتی‌های زیادی در این گروه خلق نشده است و ما با 10 امتیاز در صدر قرار داریم. می‌خواهیم با پیروزی در دو مسابقه آتی راه خود را برای صدرنشینی هموار کنیم. از زمانی که هدایت بارسلونا را بر عهده گرفته‌ام سعی کرده‌ام که پیشرفت‌های زیادی را در تیمم ایجاد کنم. در نیمه نخست برابر میلان دیدید که کاملا توپ و میدان را در اختیار داشتیم و میلان هرگز نتوانست وارد محوطه جریمه ما شود. همیشه جا برای پیشرفت در بارسا وجود دارد می‌خواهیم پیشرفت‌مان را در طول فصل ادامه دهیم.

۱۳۹۲/۸/۱۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...