نسخه چاپی

دردسر دوربین مخفی برای پلیس و آتش‌نشانی

پس از رسیدن پلیس و نیروهای امدادگر به محل حادثه، گروه برنامه‌سازی صداوسیما به میان صحنه آمدند و توضیح دادند كه مشغول تصویربرداری هستند

بی‌مسؤولیتی یک گروه تلویزیونی سازنده دوربین مخفی سازمان صداوسیمای ایران، برای پلیس و نیروهای امدادی دردسرساز شد.

به گزارش جنوب نیوز، روزنامه بانی فیلم نوشت: از آنجایی که قرار بود دوربین‌های مخفی واکنش شهروندان در مقابل فردی که قصد خودکشی دارد را ثبت کنند، بازیگر گروه در حالی که با فریاد مردم را تهدید می‌کرد، از یک درخت بالا رفت تا با طناب خود را از شاخه آن آویزان کند و دار بزند.

عابران پیاده‌ای که شاهد این صحنه بودند، دچار شوک شدند و سراسیمه با مرکز 125 تماس گرفتند. فرماندهی آتش‌نشانی پس از دریافت گزارش تهدید یک شهروند به خودکشی، بلافاصله دو تیم نجات را همراه چند کارشناس و یک کامیون حامل نردبان 32 متری به محل اعزام کرد و مراتب را به اورژانس و پلیس نیز اطلاع داد.

پس از رسیدن پلیس و نیروهای امدادگر به محل حادثه، گروه برنامه‌سازی صداوسیما به میان صحنه آمدند و توضیح دادند که مشغول تصویربرداری هستند و کسی قرار نیست واقعا خودکشی کند.

براساس گزارش‌های منتشر شده، بی‌مسؤولیتی گروه تلویزیونی و هماهنگ نبودن آنها با پلیس، آتش‌نشانی و اورژانس، موجب برانگیختن عصبانیت آنها شده و از سوی دیگر جمعیت حاضر در صحنه نیز به این اتفاق که اتلاف وقت و انرژی بی‌دلیل امدادگران را به همراه داشت، به اعضای گروه تلویزیونی اعتراض کرده‌اند.

۱۳۹۲/۸/۱۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...