نسخه چاپی

حجت‌الاسلام ابوترابی فرد:

مرحوم عسگراولادی در آموزه‌های دینی و دریافت از فقهای اسلام پیش‌گام بود

نائب‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مرحوم عسگراولادی در مسئله آموزه‌های دینی و دریافت از فقهای اسلام پیش‌گام بود و اسلام فقاهتی را باور داشت.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین "محمدحسن ابوترابی‌فرد" نائب‌رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم تشییع حبیب‌الله عسگراولادی گفت: آقای عسگراولادی بیش از نیم قرن تلاش علمی، اخلاقی و مبارزه سیاسی و مجاهدت فی‌سبیل‌الله را درکارنامه درخشان خود ثبت کرد.

وی ادامه داد: در مسئله آموزه‌های دینی و دریافت از فقهای اسلام پیش‌گام بود و اسلام فقاهتی را باور داشت که با همین ایمان و اعتقاد در خدمت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی به عنوان چهره‌ای پیشگام و پیشرو از روز‌های نخست حرکت امام(ره) در خدمت ایشان گام برداشت و تا سال‌های آخر عمر در خدمت رهبر معظم و عالی‌قدر انقلاب انجام وظیفه کرد.

نائب رئیس مجلس ادامه داد: صحن سیاسی صحه صدر دغدغه وحدت سخوف نیروهای انقلاب یکی از مهم‌ترین مسائلی بود که در زندگی این بزرگوار از اهمیت خاصی برخوردار بود.

وی ادامه داد: نگاه ویژه به محرومین و برنامه‌ریزی و تلاش برای مرحم نهادن بر زخم‌های آن‌ها از ایده‌های ارزشمند آن بزرگوار بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین ابوترابی‌فرد اظهار داشت: مرحوم عسگراولادی چهره عالم و اسلام شناس و مجاهدی فی‌سبیل الله بود که درایت و صداقت در طول عمر مبارک خود داشت و خداوند برای وی علو درجات و برای ملت ایران و تمام بازماندگان و خانواده های محترم آن مرحوم عجر جزیل مسالت می‌نماییم.

۱۳۹۲/۸/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...