نسخه چاپی

اقدامات بعد از سرقت مدارك پنج بازیكن تیم ملی والیبال

محمدرضا داورزنی به دنبال ربوده شدن كیف حاوی گذرنامه پنج بازیكن ملی‌پوش والیبال از سرپرست تیم ملی گفت: با هماهنگی اداره گذرنامه پس از 24 ساعت تلاش تقریبا این موضوع را حل كردیم.

به گزارش ايسنا، ظهر روز چهارشنبه 30 فروردين 1391 در حالي كه "خوش خبر" سرپرست تيم ملي واليبال براي اخذ مدارك گذرنامه بازيكنان تيم ملي به اين اداره رفته بود، دو نفر موتورسوار با حمله به وي و ايجاد درگيري كيف او را ربودند. در اين كيف شناسنامه، پاسپورت و كارت ملي پنج بازيكن ملي پوش به نام رضا قرا، پوريا فياضي، علي جديدي، مجتبي ميرزاجان‌پور و شهرام محمودي و همچنين چك تضميني خروجي آن‌ها وجود داشت.

به دنبال اين حادثه محمدرضا داورزني رييس فدراسيون واليبال در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا اظهار كرد: پنج بازيكني كه مدارك آن‌ها ربوده شد قرار بود كه همراه كاروان تيم ملي در اردوي تداركاتي صربستان،‌اسلووني و بلغارستان شركت كنند. پس از اين اتفاق كه هنوز هم تحليل درستي از آن نداريم 24 ساعت تلاش مستمر كرديم تا زمينه خروج از كشور آن‌ها را با همكاري اداره گذرنامه و نيروي انتظامي و اداره انتظامي تربيت بدني فراهم كنيم.

وي ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر اين مشكل تقريبا رفع شده است و پاسپورت‌هاي جديد براي اين بازيكنان تا دقايقي پيش صادر شد. در نظر داريم تا هماهنگي‌هاي لازم با سفارتخانه‌هاي اين كشورها براي صدور ويزا نيز انجام شود، زيرا ويزاي صادر شده براي اين بازيكنان بر مبناي پاسپورت قبلي بوده و نياز است تا در اين رابطه رايزني‌هاي لازم انجام شود.

داورزني در پايان تاكيد كرد:‌ به هر حال اميدواريم كه مشكل ديگري پيش نيايد و تيم ملي در آرامش و به دور از هر حاشيه براي راهيابي به المپيك تلاش كند تا شاهد حضور مردان واليبال ايران در رقابت‌هاي المپيك لندن باشيم.

۱۳۹۱/۱/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...