نسخه چاپی

برنامه هسته‌ای نباید تحت فشار غرب قرار بگیرد

عضو ارشد جبهه پایداری با اشاره به مذاكرات ایران و ۵+۱ گفت: نباید تحت تاثیر فشار غرب، تولید صنعتی هسته‌ای ما تبدیل به تولیدی صرفا سمبلیك شود كه فقط اسم غنی‌سازی روی آن باشد.

به گزارش نما، همایش یادواره شهدای لشکر ۶ ویژه پاسداران با حضور فرماندهان و مسئولان این لشکر و جمعی از خانواده‌های شهدا در مجموعه طلائیه با سخنرانی صادق محصولی عضو ارشد جبهه پایداری، حجت‌الاسلام صدیقی خطیب موقت تهران، پرویز فتاح رییس بنیاد تعاون سپاه و وزیر سابق دولت نهم و سردار محمد رضا نقدی رئیس بسیج مستضعفین برگزار شد.

در این مراسم صادق محصولی فرمانده وقت لشکر ۶ ویژه پاسداران ضمن بزرگداشت خاطره شهدای جنگ تحمیلی،‌ طی تحلیلی ضرورت توجه به وظایف اجتماعی را به خصوص در شرایط جنگ نرم تشریح کرد و گفت: باید با مدد از ولی‌خدا در جهت تشخیص درست و عمل به موقع نسبت به تکالیف اجتماعی اقدام کرد و غفلت نکرد چراکه زیان رساننده‌ترین دشمنان بنا به فرمایش حضرت علی (ع)، غفلت است.

محصولی با اشاره به آرمانگرایی واقعی ادامه داد: بعضی‌ها به خاطر تعلقات دنیوی، آرمان‌ها را غیر قابل دسترسی می‌دانند و از اصول عدول می‌کنند در صورتی که توجه به واقعیات نباید ما را از آرمان ها منصرف کند، بلکه برای رسیدن به آرمان‌ها باید واقعیت‌ها را ملاحظه کرد و با توجه به آنها از راه‌ها و تاکتیک‌هایی استفاده کرد که نه تنها ما را از آرمان‌ها دور نکند، بلکه به سمت آرما‌ن‌ها نزدیک‌تر کند.

عضو ارشد جبهه پایداری در رابطه با مذاکره با ۱+۵ اظهار داشت: نباید تحت تاثیر فشار غرب، تولید صنعتی هسته‌ای ما تبدیل به تولیدی صرفا سمبلیک شود که فقط اسم غنی‌سازی روی آن باشد و در عین حال تولید لازم در جهت رفع نیازهای انرژی هسته‌ای صورت نگیرد، لذا نباید به طور غیر واقعی به دشمن خوش بین بود.

حجت‌الاسلام صدیقی امام جمعه موقت تهران نیز در ادامه این مراسم یاد شهدای جنگ تحمیلی را گرامی داشت و تاکید کرد: باید سعی کنیم راه شهیدان که راه مقاومت و پایداری است ادامه دهیم و مراقبت کنیم که روحیه و عملکردمان نسبت به زمان جنگ متفاوت نباشد که اگر اینگونه باشد، یاری خداوند حتمی است.

همچنین در ادامه این مراسم، سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین به تحلیل شرایط فعلی کشور پرداخت و توجه به نگاه درون زا که مورد تاکید مقام معظم رهبری است را ضروری دانست و گفت: اصلی‌ترین مشکلات اقتصادی ما باید با توجه به داخل کشور و اقدامات مسئولان در داخل کشور حل شود.

پرویز فتاح جانشین وقت فرماندهی لشکر ۶ ویژه پاسداران هم طی سخنانی به ضرورت استمرار روحیه بسیجی و الهام گرفتن از امام حسین (ع) تاکید کرد.

در ادامه همایش، شش نفر از فرماندهان حاضر به نقل خاطره‌هایی از دوران دفاع مقدس و جبهه های جنگ پرداختند.

۱۳۹۲/۸/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...