نسخه چاپی

كری: سخت كار می‌كنیم/ مذاكرات سخت و فشرده است

جان كری بعد از نشست سه جانبه با دكتر ظریف وزیر خارجه كشورمان و كاترین اشتون مذاكره كننده ارشد گروه 1+5 در جمع خبرنگاران اعلام كرد: مذاكرات سخت و فشرده بود و سخت كار می‌كنیم.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، وزير امورخارجه آمريکا که به همراه همتايان آلماني و فرانسوي و انگليسي خود ديروز جمعه در ژنو شهر محل مذاکرات حضور يافت، بعد از نشست سه جانبه با دکتر ظريف وزير خارجه کشورمان و کاترين اشتون مذاکره کننده ارشد گروه 1+5 در جمع خبرنگاران اعلام کرد مذاکرات سخت و فشرده است.سخت کار مي کنيم.

کری قبل از آغاز مذاکرات سه‌جانبه با ظریف و اشتون نسبت به توافق احتمالی اطمینان نداشت و گفته بود: توافقی وجود ندارد و به همراه همتایانش در ژنو حاضر شده است تا اختلافات را کاهش دهند تا بتوانند با ایران به توافق نهايي برسند.

کری در ديدار با خبرنگاراني که در ورودي هتل مستقر شده بودند گفت: هنوز شکاف‌های مهمی وجود دارد که در صورت توافق با ایران باید این شکاف‌ها بسته شود.

گفتنی است جان کری بعد از ورود به هتل محل مذاکرات در گفتگوي کوتاهي با خبرنگاران علت حضور خود در ژنو را دعوت کاترين اشتون ريئس سياست خارجي اتحاديه اروپا اعلام کرد.

۱۳۹۲/۸/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...