نسخه چاپی

زن ایرانی وزیر دفاع كانادا كیست؟ + عكس

عکس خبري -زن ايراني وزير دفاع كانادا كيست؟ + عكس

اوج اقدامات خصمانه افشین جم در سال 2009 و همزمان با فتنه 88 نمود پیدا كرد؛او عملا و با حضور در چند رسانه معتبر بین المللی اقدامات فتنه گران را هم مسیر با منشور حقوق بشر دانست و اعلام كرد از حقوق جوانانی كه می خواهند به آزادی برسند با همه توان دفاع می كنم.

به گزارش مشرق، در طول دوران استقرار و پایداری حکومت جمهوری اسلامی ایران ، دولت های غربی در محیط های مختلف و با استفاده از ابزار های متفاوت به سیاه نمایی در قبال چهره دولت و ملت شریف ایران پرداخته و از این موضوع به عنوان یک ترفند برای براندازی حکومت جمهوري اسلامي استفاده می کنند.

در این میان زنان و مردان ایرانی الاصلی هستند که با پشت پا زدن به هویت خود و هم مسیر شدن با اندیشه های کانون های استکبار جهانی به مبارزه مستقیم و علنی با حکومت جمهوری اسلامی ایران دست زده اند.

نازنین افشین جم يكي از اين دست ايرانيان است كه با مهاجرت به خارج از كشور با پشت كردن به فرهنگ غني ايراني _ اسلامي ، خود را به عنوان يك چهره خاص به عنوان بلند گوي تهاجم فرهنگي غرب عليه اعتقادات مذهبي ملت ايران معرفي كرد.

وي در فروردین ۱۳۵۸ برابر با ۱۹۷۹ میلادی در تهران متولد و در سال۱۹۸1 همزمان با آغاز جنگ تحمیلی به همراه خانوادهٔ خود به کشور کانادا گریخت .


" افشین جم " که خود را یک ایرانی- کانادایی معرفی می کند ، پس از به پایان رساندن دوران دبیرستان به دانشگاه بریتیش کلمبیا رفت و لیسانس خود را در رشتهٔ روابط بین‌الملل و علوم سیاسی دریافت و سپس تحصیلات خود را در پاریس و انگلستان ادامه داد.

افشین جم پس از پایان تحصیلاتش در اقدامی مغرضانه که هم مسیر با تفکرات و اقدامات دول غربی صورت گرفته بود ، به عنوان یک مدل با ظاهری نامناسب در مقابل دوربین قرار گرفت و با برخی از مجلات و نشریاتی که به ترویج فرهنگ مستهجن می پرداخت مصاحبه کرد .

پس از تبلیغات و سوء استفاده بسیاری که برخی شرکتهای تجاری غرب از وی کردند ، او طی یک اقدام از پیش تعیین شده در سال ۲۰۰۳ عنوان دختر شایسته کانادا را کسب کرد و در همان سال در مراسمی تحت عنوان مسابقات "میس ورلد" که در شهر سانیا در کشور چین برگزار ‌شد ، شرکت و پس از نماینده کشور ایرلند به مقام دوم زیبا ترین دختر جهان رسید.

از آنجایی که این مسابقات تحت پوشش شدید رسانه ها قرار می گرفت ، افشین جم از محبوبیت بالایی در کشور کانادا برخوردار گردید و بعد از آن با حضور در چند فیلم سینمایی خود را به عنوان یک بازیگر مطرح کرد .

نازنین افشین جم در سال 2007 با عضویت در سازمان عفو بین الملل و پس از چند همکاری متعدد با صلیب صرخ عملا وارد عرصه سیاسی شد .

او به عنوان فعال حقوق بشر در زمینه مسایل ایران با ایجاد کمپینی در حمایت از حقوق زنان ایرانی مورد توجه برخی از دولت های سکولار جهان و بخصوص کانادا قرار گرفت.

افشین جم طی چند مصاحبه با حمایت از ایجاد یک جامعه آزاد و سکولار در ایران برای برگزاری یک رفراندوم آزاد به منظور تعیین نوع حکومت در ایران تلاش های گسترده ای را صورت داده است که تا کنون مورد توجه موسسات برانداز و طراحان انقلاب رنگی شده است.



در ادامه این تلاش ها او در 24 آوریل سال 2007 اولین آلبوم موسیقی خود به عنوان «یک روزی» را با پرداختن به موضوعات و مسائل سیاسی ایران با شعار آزادی جوانان وارد عرصه موسیقی پاپ آمریکا کرد؛این اقدام او سر و صدای زیادی در جامعه آمریکا به راه انداخت.

اوج اقدامات خصمانه افشین جم در سال 2009 و همزمان با فتنه 88 نمود پیدا کرد؛او عملا و با حضور در چند رسانه معتبر بین المللی اقدامات فتنه گران را هم مسیر با منشور حقوق بشر دانست و اعلام کرد از حقوق جوانانی که می خواهند به آزادی برسند با همه توان دفاع می کنم.

او معتقد بود حکومت مذهبی نمی تواند در هیچ کشوری از جمله جمهوری اسلامی دوام بیاورد، ایرانیان مردمان سکولاری هستند که خواستار جدایی دین و سیاست هستند به همين دلي مردم ایران باید آزاد باشند و مثل محیط حاکم بر همه کشورهای غربی آزادانه هر کاری را که دوست دارند انجام دهند.



افشین جم با بودجه های کلانی که در اختیارش قرار گرفت ، به ساخت فیلم های مستند بسیاری در زمینه سطح زندگی زنان در ایران و اغتشاشات فتنه سال 88 دست زد و در مصاحبه با برخی از رسانه های معتبر آمریکا با صراحت عنوان کرد دوست دارد شبیه گزارش گری مثل کریستین امانپور باشد.



پس از آن افشین جم دوباره وارد عرصه بازیگری شد و از محیط سیاسی فاصله گرفت تا این که در تاریخ ۴ ژانویه ۲۰۱۲ و همزمان با آغاز سال نو میلادی طی یک مهمانی خصوصی در کشور مکزیک با پیتر مک‌کی وزیر دفاع کانادا ازدواج کرد؛این اقدام وی که پس از یک سال ونیم دوباره نام او را بر سر زبان ها انداخت

۱۳۹۱/۱/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...