نسخه چاپی

سجادی اكثریت آرا را كسب می‌كند/ سابقه وی غیر قابل ایراد گرفتن است

عضو حزب مردم‌سالاری گفت: وزیر پیشنهادی از بطن تربیت‌بدنی و صاحب‌نام است لذا این مسئله گویای این مهم بوده كه برخی از تندورهای مجلس در خصوص مسائل تخصصی و مدیریتی هیچ ایرادی نمی‌توانند از او بگیرد.

به گزارش نما، "داریوش قنبری" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جلسه فردای مجلسی‌ها جهت رای اعتماد به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان اظهار داشت: با توجه به سوابق بسیار مثبت "نصرالله سجادی" وزیر پیشنهادی به احتمال زیاد وی دارای اکثریت آرا خواهد شد.

وی با اشاره به پیشینه اجرایی و تخصصی مثبت "نصرالله سجادی" گفت: وزیر پیشنهادی از بطن تربیت‌بدنی و صاحب‌نام است لذا این مسئله گویای این مهم بوده که برخی از تندورهای مجلس در خصوص مسائل تخصصی و مدیریتی هیچ ایرادی نمی‌توانند از او بگیرد.

قنبری با تاکید بر اینکه رفتار مجلس هیچگاه در عرصه سیاسی و در هنگام رای اعتماد به وزرای پیشنهادی قابل پیش‌بینی نیست، تصریح کرد: برخی مواقع، بعضی سیاسی‌کاری‌ها فضای مجلس را تحت‌تاثیر و به سمت و سوی دیگری پیش می‌برد.

قنبری افزود: فضای کنونی مجلس مثبت بوده لذا پیش بینی می‌شود وی شانس بسیار بالایی را برای تصدی وزارت ورزش و جوانان داشته باشد.

گفتنی است فردا یکشنبه نصرالله سجادی سومین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان از سوی دولت جهت کسب رای اعتماد از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مجلس خواهد رفت.

۱۳۹۲/۸/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...