نسخه چاپی

آزمون: به نظر كی‌روش احترم می‌گذارم

بازیكن ایرانی روبین‌كازان گفت: من هم مانند هر بازیكن دیگری دوست دارم در تیم ملی كشورم حضور داشته باشم اما به نظر آقای كی‌روش احترام می‌گذارم.

به گزارش نما به نقل از فارس ،سردار آزمون در خصوص غيبتش از ترکيب روبين کازان در رقابت‌هاي ليگ اروپا گفت: باشگاه ما قانوني دارد که بازيکنان زير 19 سال فقط مي‌توانند در رقابت‌هاي مقدماتي ليگ اروپا بازي کنند و در صورت صعود تيم به مراحل بالاتر ديگر بازيکنان زير 19 سالاز جمله من نمي‌توانيم کازان را همراهي کنيم.

وي ادامه داد: اين موضوع ربطي به دير بازگشتنم به تمرينات کازان داشت چرا که هم جريمه 30 ميليوني را پرداخت کردم و هم 2 جلسه محروميت را سپري کردم، حتي براي ديدار فرداي تيم در ليگ برتر هم در ليست 18 نفره باشگاه قرار دارم.

آزمون در مورد ليست جديد کي‌روش براي تيم ملي و غيبتش در اين ليست گفت: من هم مانند هر بازيکن ديگري دوست دارم در تيم ملي کشورم حضور داشته باشم اما به نظر آقاي کي‌روش احترام مي‌گذارم. بازيکنان بزرگي به تيم ملي دعوت شده‌اند اميدوارم در آينده دوباره افتخار پوشيدن پيراهن تيم ملي را داشته باشم.

بازيکن ايراني روبين‌کازان روسيه در مورد حمايت فريدون زندي، بازيکن مصدوم الاهلي قطر از وي گفت: وقتي اين موضوع را فهميدم خيلي خوشحال شدم. از قبل از شخصيت زندي خوشم مي‌آمد و خيلي هم دوستش داشتم. از حمايت‌هاي وي هم خيلي ممنون هستم، چراکه با توجه به سن کمي که دارم، اين صحبت‌ها مي‌تواند يک انگيزه فراوان برايم محسوب شود.

وي در پايان گفت: اميدوارم زندي هم هرچه زودتر به ميادين فوتبال بازگردد. او يکي از بهترين‌هاي ايران بود و الان هم مي‌تواند همچنان به عنوان بهترين باشد. برايش دعا مي‌کنم که هرچه زودتر به ميادين بازگشته و دوباره شاهد درخشش وي در ميادين باشيم.

۱۳۹۲/۸/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...