نسخه چاپی

هجوم دوباره به شبكه خبری العالم

فركانسهای جدید شبكه العالم بار دیگر هدف امواج پارازیت قرار گرفت.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، درحالی که مدت زیادی از اعلام فرکانسهای جدید شبکه العالم در چند ماهواره نگذشته، پیش از ظهر امروز (شنبه) این فرکانسها بار دیگر هدف امواج پارازیت قرار گرفت.
هدف قرار دادن فرکانس‌های شبکه العالم با انواع پارازیت همزمان با موج بیداری اسلامی در کشورها به ویژه خیزش مسالمت آمیز مردم بحرین آغاز شد و به مرور زمان شدت گرفت، و تا مدتها به صورت روزانه ادامه داشت.
کشورهای عربی به ویژه عربستان و هم پیمانان غربی آنها با آغاز بیداری اسلامی در منطقه و خیزش مردم بحرین، همه تلاش خود را برای مسکوت گذاشتن این موضوع و تحریف واقعیتها در خصوص سرکوب خشونتبار فعالیتهای مسالمت آمیز مردم بحرین به کار گرفتند.
این کشورها همچنین به هدف تحریف واقعیتها درباره جنگ سوریه و سرپوش گذاشتن بر حضور جریانهای تکفیری وابسته به القاعده و نقش حامیان منطقه ای و بین المللی این جریانها در کشتار مردم سوریه، تلاش کردند از هر راهی با رسانه هایی که واقعیت های سوریه را به صورت حرفه ای برای افکار عمومی دنیا منتقل می کنند، مقابله کنند.
این کشورها برای جلوگیری از رسوایی خود در دنیا به دلیل سرپوش گذاشتن بر نقض فاحش حقوق بشر در بحرین و سکوت در برابر کشتار مردم سوریه به دست تکفیری ها، و ممانعت از انتشار خبرها و واقعیتها در این کشورها و دیگر مناطق، راه‌های غیرقانونی و غیراخلاقی مختلفی را جهت مقابله با شبکه العالم و چند شبکه حامی مقاومت در منطقه به کار گرفته‌اند، که ارسال امواج پارازیت و یا حذف فرکانسهای شبکه از برخی ماهواره‌ها از جمله این اقدامات است.
دکتر "سید احمد سادات" مدیر شبکه العالم پیشتر نیز با اشاره به گزارشها و اطلاعات به دست آمده از داخل بحرین، گفته بود که ارسال امواج پارازیت بر روی شبکه العالم با استفاده از تجهیزات وارداتی از انگلیس و همکاری مشاورانی از دستگاه اطلاعاتی انگلیس (ام آی 6) صورت می گیرد.

۱۳۹۲/۸/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...