نسخه چاپی

معاون اجرایی رئیس جمهور :

شاهد بهبود در فضای اقتصادی هستیم/ اهم خدمات ۱۰۰ روزه دولت به مردم گزارش می‌شود

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینكه در فضای اقتصادی شاهد بهبود هستیم، گفت: گزارش ۱۰۰ روزه درباره وضعیت كشور در زمان تحویل به دولت و اهم خدمات ۱۰۰ روزه دولت روحانی به مردم ارائه خواهد شد.

به گزارش نما، محمد شریعتمداری در حاشیه مراسم بزرگداشت روز ملی کیفیت، در پاسخ به فارس، در مورد اینکه آیا مذاکرات 1+5 و بحث رفع تحریم‌ها نمود عینی در اقتصاد کشور داشته‌ است، اظهار داشت: مجموعه انتظارات مثبت در زمینه اقتصادی یکی از مهمترین نظام‌‌های انگیزشی برای تولید بیشتر و فعالیت، کار و سرمایه‌گذاری بیشتر در اقتصاد ایران است.

وی افزود: از زمانی که ما یک روال منطقی را در مذاکرات 1+5 آغاز کردیم و آنها نیز تلاش کردند با این روال منطقی همراهی کنند، در سایه این همراهی و تعامل، علی‌رغم اینکه ممکن است به نتیجه نهایی مثبت هم نیانجامد، ولی باید مسیر منطقی را طی کنیم، کاملا شاهد یک بهبود در سطح تولید، سرمایه‌گذاری، فعالیت‌های تجاری و اقتصادی در کشور هستیم.

وی ادامه داد: امید به آینده در حوزه سرمایه‌گذاری و تولید، حفظ شده و تلاش می‌کنیم که با روش منطقی در حوزه سیاست خارجی هر روز به این امید اضافه کنیم.

معاون اجرایی رئیس جمهور در مورد برنامه معیشت 100 روزه دولت و زمان ارائه آن نیز به خبرنگار فارس گفت: رئیس جمهور پس از گذشت 100 روز، از روش‌هایی که مصلحت بداند، گزارشی از عکس‌برداری از وضعیت دولت و قوه مجریه در زمان تحویل را به مردم ارائه خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: شاهد بهبود در فضای اقتصادی هستیم/ اهم خدمات 100 روزه دولت به مردم گزارش می‌شودوی تصریح کرد: اگر تقسیم وظیفه‌ای صورت گیرد، مسئولان دولتی، معاونین و وزرای دولت مسئول ارائه این گزارش هستند.

وی تاکید کرد: تلاش می‌شود در پایان 100 روز اهم خدمات دولت در این 100 روز نیز به مردم ارائه شود.

شریعتمداری در پاسخ به سؤال دیگر فارس که پرسید، ‌آیا ستاد تدابیر ویژه اقتصادی منحل شده است، گفت: این ستاد منحل نشده و همچنان وجود دارد.

وی در مورد روند فعالیت سازمان استاندارد نیز گفت: دستگاه مجری و تدوین‌کننده استاندارد نمی‌تواند مجری استاندارد باشد، حتما باید قانونگذار بین دستگاه تدوین‌کننده استاندارد، دستگاه کنترل‌کننده و دستگاه اجرایی تفاوت قائل شود.

شریعتمداری در پاسخ به سؤال دیگری در مورد اینکه آیا طرح جایگزین برای طرح شبنم و ایران کد تدوین شده است، نیز گفت: این موضوع در کمیته‌های مربوطه در دولت در حال بررسی است.

۱۳۹۲/۸/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...