نسخه چاپی

چرا به آمریكا بی اعتمادیم

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام، درباره دلایل بی‌اعتمادی ملت ایران نسبت به آمریكا در یادداشت خود آورده است: علت مخالفت آمریكا با ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئله ماهیت انقلاب است كه برای آنان قابل هضم نیست، اینكه ملت ایران با اتكا به قدرت لایزال الهی سنگرهای علمی را یكی پس از دیگری فتح كنند برای دشمنان نگران كننده است.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام‌والمسلمین شمس‌الله سراج" مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام، درباره دلایل بی‌اعتمادی ملت ایران نسبت به آمریکا در یادداشت خود آورده است: علت مخالفت آمریکا با ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئله ماهیت انقلاب است که برای آنان قابل هضم نیست، اینکه ملت ایران با اتکا به قدرت لایزال الهی سنگرهای علمی را یکی پس از دیگری فتح کنند برای دشمنان نگران کننده است.

در هر صورت پرچمدار دین خدا ایران اسلامی است و "کلمة الله هی العلیا"، و پرچم‌دار کفر نیز آمریکا و هیچ‌گاه بین کفر و ایمان سازش نخواهد بود.

1- ماهیت حادثه 13 آبان قبل از هر مسئله‌ای بیانگر روح استکبارستیزی مردم ایران به ویژه جوانان و نوجوانان دانشگاهی این مرز و بوم است، آنان با شناخت عمیقی که از آمریکا به عنوان سردم‌دار کفر جهانی داشته و دارند اقدام به این عمل مبارک کردند.

2- با توجه به آیه شریفه "و لن ترضی عنک الیهود و لا النصاری حتی تتبع ملتهم" آمریکا و دیگر ابرقدرت‌ها که به نوعی وامدار جامعه یهودی و به ویژه صهیونیسم جهانی هستند نمی‌شود به آنان اعتماد کرد، زیرا آنان به چیزی جز بردگی ملل جهان راضی نخواهند شد.

3- مسئله تقابل ملت ایران با آمریکا تازگی ندارد بلکه به سال‌ها پیش از انقلاب مانند کودتای 28 مرداد بازمی‌گردد که خاطره بسیار بدی در ذهن ملت ایران دارد.

4- آمریکا در موارد بسیاری دشمنی خود را با ملت ایران ثابت کرده است که می‌شود به بلوکه کردن دارایی‌های ایران نزد بانک‌های آمریکا اشاره کرده، سقوط دولت مصدق، تحمیل 8 سال جنگ بر ملت ایران، تحریم ناوگان هواپیمایی، ساقط کردن هواپیمای غیرنظامی، ترور دانشمندان هسته‌ای و ده‌ها مورد دیگر به عنوان سند دشمنی دولت آمریکا می‌باشند.

5- با توجه به توطئه‌های ریز و درشت آمریکا علیه ملت ایران می‌توان با قاطعیت بیان کرد که خوی استکباری آمریکا نه تنها از بین نرفته بلکه بیشتر و بدتر نیز شده است که نمونه آن کارشکنی علنی این دولت در مذاکرات هسته‌ای است.

6- به نظر می‌رسد طرح حذف شعار "مرگ بر آمریکا" قبل از آنکه بتواند در روند مذاکرات مؤثر باشد نشان از موضع ضعف ما دارد بنابراین به نظر اینجانب حذف این شعار چیزی جز ذلت برای ما به ارمغان نخواهد آورد چرا که شعار "مرگ بر آمریکا" به معنای استکبارستیزی است و این موضوع رخنه در ماهیت شکل‌گیری انقلاب ما دارد.

7- در نهایت این نکته ضروری است که علت مخالفت آمریکا با ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئله ماهیت انقلاب است که برای آنان قابل هضم نیست اینکه ملت ایران با اتکا به قدرت لایزال الهی سنگرهای علمی را یکی پس از دیگری فتح کنند، برای دشمنان نگران کننده است.

در هر صورت پرچم‌دار دین خدا ایران اسلامی است و "کلمة الله هی العلیا"، و پرچم‌دار کفر نیز آمریکا و هیچ‌گاه بین کفر و ایمان سازش نخواهد بود.

۱۳۹۲/۸/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...