نسخه چاپی

رژیم صهیونیستی:

پیش ازسرگیری مذاكرات با كنگره آمریكا لابی می‌كنیم

وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی اعلام كرد كه این رژیم قصد دارد با كنگره آمریكا لابی كند تا مانع تحقق یك توافق در زمینه برنامه هسته‌یی ایران شود.

به گزارش نما، نفتالی بنت وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با رادیو ارتش این رژیم گفت: پیش از ازسرگیری مذاکرات (در تاریخ ۲۰ نوامبر) ما با چندین تن از اعضای کنگره آمریکا لابی می‌کنیم و من شخصا در جریان سفرم که روز سه‌شنبه آغاز می‌شود به آن‌ها توضیح خواهم داد که امنیت آن‌ها در خطر است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، بنت در بخش دیگری از اظهاراتش گفت که در زمینه رسیدن به توافق با جمهوری اسلامی ایران «اختلافاتی» در داخل دولت باراک اوباما، رییس‌جمهور آمریکا وجود دارد.

وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی با تکرار اتهامات غرب مبنی بر نظامی بودن برنامه هسته‌یی ایران در اظهاراتی بی‌اساس مدعی شد: اگر در ۱۰ سال آینده یک بمب اتمی که در چمدانی مخفی شده است در نیویورک منفجر شود یا یک موشک هسته‌یی روم را هدف قرار دهد، می‌تواند گفت دلیلش مصالحاتی است که به ایران ارائه می‌شود.

دنی دانون، معاون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز با اشاره به تلاش‌های دولت باراک اوباما برای رسیدن به توافق با ایران در گفت‌وگو با رادیو عمومی رژیم صهیونیستی گفت: دو سال و نیم دیگر کس دیگری در کاخ سفید خواهد بود، ولی ما هنوز اینجا خواهیم بود.

دانون افزود: اگر چاره‌ای نداشته‌ باشیم دست به کار خواهیم شد. اسرائیل به همین دلیل یک نیروی هوایی دارد.

این دو مقام رژیم صهیونیستی در حالی این اظهارات خصمانه و جنگ‌طلبانه را ابراز می‌کنند که این رژیم تنها دارنده تسلیحات هسته‌یی در خاورمیانه محسوب می‌شود و اقدامات خصمانه‌اش در برابر فلسطینیان همچنان ادامه دارد.

۱۳۹۲/۸/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...