نسخه چاپی

جوان مسیحی كه حسین شد/عكس

عکس خبري -جوان مسيحي که حسين شد/عکس

در ایام عزاداری سالار شهیدان امام حسین (ع) جوان مسیحی آفریقایی به دین مبین اسلام مشرف شد.

به گزارش نما به نقل از خیمه‌گاه ، یکی از دانشجویان مسیحی آفریقایی امروز در دفتر حضرت آیت الله العظمی صافی حضور یافت و به دین مقدّس اسلام و مذهب تشیّع مشرف شد.

بنابراین گزارش، در این جلسه نورانی که تعداد زیادی از علما، فضلا و عزاداران حسینی حضور داشتند، این جوان شهادت بر وحدانیت خداوند متعال، رسالت حضرت خاتم الأنبیاء صلی الله علیه و آله و خلافت و وصایت حضرت علی علیه السلام و ائمه معصومین علیهم السلام را بر زبان جاری کرد.

حضرت آیت الله صافی در این مجلس معنوی و باشکوه ضمن بیاناتی فرمود: برای بنده بسیار مایه خوشبختی و مباهات است که امروز و در ایام عزاداری حضرت سید الشهدا علیه السلام، این جوان عزیز به دین اسلام مشرّف شدند.

وی در ادامه خطاب به این جوان تازه مسلمان، بیان داشتند: شما پیش خداوند مقام بسیار بالا و والایی دارید و اکنون پاک و پاکیزه هستید و من این افتخار بزرگ را به شما تبریک می گویم و از خداوند متعال می خواهم در این راه بزرگ، همیشه موفق باشید.

گفتنی است این مرجع تقلید شیعیان به مناسبت ایّام عزاداری امام حسین علیه السلام، نام مقدس حسین را برای این جوان برگزیدند.

این جوان در پایان جلسه، یک مجلد قرآن کریم را از معظم له هدیه گرفت و حاضران در جلسه با او مصافحه و تشرف وی به اسلام و مذهب والای تشیع را تبریک گفتند.

۱۳۹۲/۸/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...