نسخه چاپی

واكنش حدادعادل به اقدام فرانسه در ژنو

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اقدامات تیم مذاكره‌كننده هسته‌ای گفت: تیم مذاكره‌كننده ایران تاكنون دربرابر زیاده‌خواهی‌ها ایستادگی كرده است.

به گزارش نما به نقل از فارس، غلامعلی حدادعادل نماینده مردم تهران در مجلس در حاشیه مراسم ختم حجت‌الاسلام سیدمحمدتقی مقدم پدر معاون ارتباطات مردمی دفتر مقام معظم رهبری در جمع خبرنگاران با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با 1+5 گفت: هنوز برای قضاوت زود است و انتظار هم نیست که در یکی دو بار مذاکره موضوع به سرانجام برسد.

حدادعادل با بیان اینکه هنوز در میانه راه هستیم، افزود: آنچه مسلم است این است که تیم مذاکره‌کننده تلاش خود را کرده و در برابر زیاده‌خواهی‌ها ایستاده است.

نماینده مردم تهران با تأکید بر اینکه همه باید از تیم مذاکره‌کننده حمایت کنیم، اظهار داشت: رهبر انقلاب از این تیم حمایت قاطع کردند و وظیفه ما نیز پشتیبانی است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به کارشکنی فرانسه در مذاکرات ایران و 1+5، تصریح کرد: این تحرک فرانسوی‌ها خوش‌خدمتی به صهیونیست‌ها است.

حدادعادل در ادامه با اشاره به معرفی وزیر جدید پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان گفت:‌ قضاوت درباره وزیر پیشنهادی جدید زود است و قرار است برنامه‌های آقای گودرزی در اختیار نمایندگان قرار گیرد و نمایندگان در این مورد بررسی‌های خود را انجام دهند.

۱۳۹۲/۸/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...