نسخه چاپی

ردپای بابك زنجانی در پرونده تامین اجتماعی

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به حضور بابك زنجانی در پرونده تامین اجتماعی، تصریح كرد: اظهارات بابك زنجانی را شنیدیم و برای مخالفان و موافقان نیز زمان لازم در نظر گرفته شد تا به اظهارات خود بپردازند.

به گزارش نما علیرضا محجوب، رئیس کمیته تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه قادر به افشای گزارش تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی قبل از بررسی در صحن علنی نیستیم درباره حضور بابک زنجانی در پرونده تامین اجتماعی، افزود: جزئیات بسیار زیادی در این باره وجود دارد ضمن اینکه همه افرادی که در پرونده حضور دارند مورد بررسی قرار گرفتند و صحبت های آنها را در جلسات مختلف شنیدیم.

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به حضور بابک زنجانی در پرونده تامین اجتماعی، تصریح کرد: اظهارات بابک زنجانی را شنیدیم و برای مخالفان و موافقان نیز زمان لازم در نظر گرفته شد تا به اظهارات خود بپردازند.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی درباره جلساتی که با بابک زنجانی برگزار شده است، گفت: اعضای هیات تحقیق و تفحص طی چندین ساعت جلسه با بابک زنجانی ارایه توضیحاتی را از وی درباره جزئیات مسائل خواستار شدند.

عضو کمیسیون اجتماعی با بیان اینکه کمیته تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی فعال است و تنها منتظر دریافت چند گزارش نخواهد بود، ادامه داد: کمیته مذکور با همه افرادی که در پرونده مطرح بودند جلساتی داشته اما ممکن است در آینده نیز اعتراضاتی باشد که مدارک و مستندات لازم را برای پاسخ به اعتراضات جمع آوری کرده ایم.

مجموعه اسناد تامین اجتماعی مجلس هشتم و مجلس نهم بیش از 50 هزار سند است

وی با بیان اینکه مجموعه اسناد هیات تحقیق وتفحص از سازمان تامین اجتماعی در مجلس هشتم منتشر نشد، ادامه داد: همچنین اسناد کمیته فعلی بیش از 50 هزار سند است که امیدواریم این اسناد مورد بهره‌برداری قرار گیرد و بخش اعظم آن منتشر شود تا جزئیات فعالیت های سازمان تامین اجتماعی شفاف شود.

درباره جزئیات پرونده بابک زنجانی در آینده صحبت می کنم

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شنیده ها حاکی از آن است که بابک زنجانی 17 هزار میلیارد تومان از دارایی های سازمان را خریداری کرده است، این موضوع تا چه میزان صحت دارد؟ گفت: درباره جزئیات این موضوع در آینده صحبت خواهیم کرد.

رئیس کمیته تحقیق وتفحص از سازمان تامین اجتماعی، تاکید کرد: من دقیقا از موضوعات اطلاع دارم و در آینده درباره آن شرح می دهم ضمن اینکه جزو موضوعاتی است که در صحن علنی مجلس گزارش آن را تشریح خواهیم کرد

۱۳۹۲/۸/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...