نسخه چاپی

سخنگوی كمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با نما:

صهیونیست ها تقسیم كار كردند/غربی ها مراقب نیازهای فرزند نا مشروع خود هستند

عکس خبري -صهيونيست ها تقسيم کار کردند/غربي ها مراقب نيازهاي فرزند نا مشروع خود هستند

گمان نمی بردیم غربی ها اینگونه تبعیت از افكار و آرا رژیم صهیونیستی را برجسته كنند مشخص شد كه غربی ها مراقب نیازهای فرزند نا مشروع خود یعنی صهیونیست ها هستند.

در روز سوم مذاکرات در ژنو شکاف عمیق میان گروه مذاکره کننده غربی آشکار شد لوران فابیوس،‌ وزیر خارجه فرانسه اعلام کرد به نظر ما تحریم‌ها باید هدفمند و قابل بازگشت باشد، نیروگاه اراک و غنی‌سازی جزو مهمترین مشکلات است و بدون حل این مسئله رسیدن به توافق ممکن نیست دغدغه امنیتی اسرائیل و منطقه در اولویت باید باشد. این اظهارات فرانسوی ها آشکارا حضور نیابتی فرانسه به جای رژیم اشغالگر را در مذاکرات تایید می کرد.
رسانه‌های خارجی طی روزهای گذشته و امروز با بازتاب گسترده مذاکرات هسته‌ای ژنو، فرانسه را عامل اصلی نرسیدن به توافق در این دور از مذاکرات عنوان کردند.

به گزارش نما ،سيد حسين نقوي حسيني سخنگوي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس درباره سنگ اندازي فرانسوي در مذاكرات ژنو گفت: این بازی است که رژیم صهیونیستی در مذاکرات راه می اندازد و در هر دور از مذاکرات مسائلی را مطرح می کند تا مذاکرات رو از مسیر نتیجه بخش خارج می کند این بار با اینکه اغلب کشورهای 1+5 در بیشتر محورها برای تنظیم یک سند مشترک آماده بودند ولی فرانسوی ها به شدت تحت تاثیر رژیم صهیونیستی و منافع آنها شدند و به عنوان وکیل مدافع این رژیم جعلی در مذاکرات کارشکنی کردند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: ما سخنی که با 1+5 داریم این است که اول مشکلاتشان را با خودشان حل کنند بعد پشت میز مذاکره بنشینند، به غیر از این در هر دوره از مذاکرت این مشکلات پیش خواهد آمد ، گویا تقسیم کاری از سوی صهیونیست ها انجام شده است که در هر دوره ای از یک کشور بهره برداری کنند
نقوی حسینی ادامه داد :از قبل انتظار یک چنیین رفتار سیاسی از جانب غربی ها تصور نمی شد، موضوعی که باید به آن توجه داشت جابجایی نقشه ها بود که این بار فرانسوی ها خبرساز این دوره از مذاکرات بودند، ما گمان نمی بردیم غربی ها اینگونه تبعیت از افکار و آرا رژیم صهیونیستی را برجسته کنند مشخص شد که غربی ها مراقب نیازهای فرزند نا مشروع خود یعنی صهیونیست ها هستند.
سیاستهای که رژیم صهیونیستی متصور بود این بار از سوی غربی ها و متحدان این رژیم در مذاکرات اجرا شد عامل مهمی که در این مذاکرات نباید از آن غافل ماند حضور نیابتی فرانسوی ها از صهیونیست ها بود، فرانسوی ها با نقشه از پیش تعین شده به نفع رژیم صهیونیستی وارد گود شدند.

۱۳۹۲/۸/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...