نسخه چاپی

در پی بازی پیشكسوتان پرسپولیس با میلان؛

جمشیدی: هنوز از من دعوت رسمی نشده است

پیشكسوت فوتبال كشورمان گفت: مسئولان پرسپولیس هنوز هیچ دعوتنامه‌ای در خصوص حضورم در بازی پیشكسوتان پرسپولیس با میلان به من ابلاغ نكرده ‌اند و فقط در حد یك اطلاع دادن است.

به گزارش نما، پژمان جمشيدي به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: ليگ برتر فوتبال در ابتداي فصل کيفيت مناسبي نداشت اما صعود به جام جهاني انگيزه بازيکنان را در ارائه توانايي هایشان بالا برد تا جايي که سطح ليگ در حالت معقولي قرار گرفت.

جمشيدي در ادامه گفت: سطح کيفي مسابقات ليگ نسبت به دهه گذشته پايين بود و ما در اين دوره شاهد درخشش ستاره جواني نبوديم و پديده اي که بتوان آن را معرفي کرد ديگر مانند گذشته سراغ ندارم افرادي مانند کاوياني و خداداد عزيزي در فوتبال ما هميشه باقي خواهند ماند.

وي در خصوص اسامي تيم ملي خاطرنشان کرد: من به نظر سرمربي تيم ملي احترام مي گذارم و هر سرمربي ديد آزادانه اي دارد و مختار است با توجه به توانايي ها و استعدادهاي بازيکنان آنها را انتخاب کند.

وي در آخر افزود: مدعيان ليگ توانستند دل هواداران را به دست آورند و با اين رويه در پيش گرفته تيم هاي استقلال، پرسپوليس و تراکتور شانس بيشتري براي قهرماني در ليگ را دارند.

۱۳۹۲/۸/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...