نسخه چاپی

توقیف وانت با 93 كیلو تریاك

یك دستگاه خودرووانت نیسان حاوی 93 كیلوگرم تریاك در ایست و بازرسی پلیس در شهرستان مرودشت استان فارس متوقف شد.

به گزارش نما سرهنگ"علی شیبانیان"با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان با همکاری اکیپی از پلیس مبارزه با موادمخدر استان، یگان امداد و پاسگاه های انتظامی غرب شهرستان جهت کنترل محورهای مواصلاتی اقدام به ایست و بازرسی در چندین نقطه از محورهای روستایی در غرب شهرستان کردند.
سرهنگ "شیبانیان" ادامه داد: هنگامی که ماموران دریکی از ایست و بازرسی ها مشغول کنترل خودروهای عبوری بودند، یک دستگاه خودرو وانت نیسان که به محدوده ایست و بازرسی وارد شده بود با مشاهده ماموران ناگهان تغییر مسیر داد.
وی افزود: ماموران بلافاصله به تعقیب خودرو پرداخته و پس از مسافتی تعقیب و گریزبا همکاری سایر اکیپ ها خودرو را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت بیان کرد: در بازرسی از خودرو مقدار 93 کیلوگرم تریاک که در بسته های کوچک و بزرگ و به طرز ماهرانه ای در قسمت بار خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.
سرهنگ "شیبانیان" اضافه کرد: در یکی دیگر از محورهای ایست و بازرسی نیز، ماموران موفق شدند در بازرسی از یک دستگاه خودرو وانت پیکان تعداد 159 هزارو 600 نخ سیگار خارجی قاچاق کشف کنند.
وی با اشاره به دستگیری دو قاچاقچی موادمخدر ودو قاچاقچی کالا در این عملیات گفت: هردو خودرو به پارکینگ انتقال ومتهمین به همراه پرونده ومواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

۱۳۹۲/۸/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...