نسخه چاپی

تقدیر شریعتمداری از بانوی ووشوكار

عکس خبري -تقدير شريعتمداري از بانوي ووشوکار

سرپرست وزارت ورزش و جوانان صبح امروز سه‌شنبه با مریم هاشمی قهرمان وزن 65- كیلوگرم ساندای جهان دیدار كرد و به او گفت: اگر در كشور توسعه ورزشی شكل گیرد، به دكترین جمهوری اسلامی عمل شده است.

به گزارش نما به نقل از مهر: سرپرست وزارت ورزش و جوانان صبح امروز سه‌شنبه با مریم هاشمی قهرمان وزن 65- کیلوگرم ساندای جهان دیدار کرد و به او گفت: اگر در کشور توسعه ورزشی شکل گیرد، به دکترین جمهوری اسلامی عمل شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، قهرمان کرمانشاهی ووشو جهان یک روز پس از ملاقاتش با رهبر معظم انقلاب و تقدیم مدالش به ایشان به وزارت ورزش و جوانان آمد و مورد تجلیل سرپرست این وزاتخانه قرار گرفت.

محمد شریعتمداری در این دیدار ابراز امیدواری کرد قهرمان ووشو جهان که دانشجوی رشته تربیت بدنی است به قله‌های علمی هم دست پیدا کند و افزود: قهرمانی شما نه تنها یک افتخار برای شما است بلکه یک انگیزه برای بانوان کشور است. برخلاف تلاش‌هایی که شده، هنوز متاسفانه در ورزش بانوان به جایگاهی که شایسته است نرسیده‌ایم و حضور شما ثابت می‌کند که زن ایرانی با حفظ اصول و ارزش‌ها می‌تواند به اوج افتخارات ورزشی دست پیدا کند.

وی با بیان اینکه اگر در کشور توسعه ورزشی شکل گیرد، به دکترین جمهوری اسلامی عمل شده است، اضافه کرد: تدبیر در توسعه ورزش به ایجاد نشاط و امید در سطح جامعه می‌انجامد و یکی از نیازهای توسعه در همه حوزه‌ها ایجاد امید است.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان در این دیدار توجه ویژه رهبر معظم انقلاب به افتخارآفرینی مریم هاشمی با حجاب اسلامی اشاره کرد و افزود: افتخار می‌کنیم زن مسلمان با چادر چنان در عرصه بین‌المللی می‌درخشد که نگاه‌ها را معطوف ارزش‌ها و اهمیت اسلامی و ایرانی می‌کند.

وی اضافه کرد: این جلسه را ترتیب دادم تا از تلاش و همت شما تشکر کنم، نگاه مثبت و مخصوص نظام و دولت جمهوری اسلامی به ورزش به خصوص ورزش بانوان را ابلاغ کنم. البته بنده در مدتی کوتاه در این سنگر به ورزش کشور خدمت می‌کنم و امیدوارم روز یکشنبه گزینه پیشنهادی ورزش و جوانان با رای بالا وزیر شود.

شریعتمداری در پایان با بیان این که خودم یک رزمی کار بودم و با خصوصیات این ورزش آشنا هستم گفت: ورزش رزمی امکانات محدودی می‌خواهد و بیشتر اتکایش روی توانمندی خود شخص است. زنان و دختران ما مادران آینده هستند و باید به خودباوری برسند و ورزش رزمی در این زمینه کمک زیادی به آنان خواهد کرد.

۱۳۹۲/۸/۲۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...