نسخه چاپی

جابجایی بزرگ بازیكنان در نیم فصل

اولین و مهمترین بحثی كه در مورد معاوضه بازیكنان لیگ برتری مطرح شده، مربوط به 2 باشگاه پرسپولیس و ذوب آهن می شود.

به گزارش نما گل نوشت: با شروع فصل نقل و انتقالات، بحث معاوضه بازیکنان با یکدیگر حسابی داغ شده و روزی نیست که در این مورد خبری منتشر نشود. از همین رو بد ندیدیم سری بر تمام شایعات مطرح شده در خصوص معاوضه بازیکنان در نقل و انتقالات نیم فصل بزنیم و مروری بر مهمترین آنها داشته باشیم، نقل و انتقالاتی که بیشتر آنها به پرسپولیس ختم می شود.

پرسپولیس – ذوب آهن

اولین و مهمترین بحثی که در مورد معاوضه بازیکنان لیگ برتری مطرح شده، مربوط به 2 باشگاه پرسپولیس و ذوب آهن می شود. قرمزی های پایتخت که در مسیر قهرمانی حرکت می کنند، برای تقویت خط میانی خود محسن مسلمان را از ذوبی ها می خواهند و در مقابل اصفهانی ها که می خواهند در لیگ بمانند، خواستار جذب خانزاده و غریبی شده اند. هر چند رویانیان و دایی با انتقال این 2 بازیکن موافقت کرده اما در این میان مخالفت پرسپولیسی های نیمکت نشین با رفتن به اصفهان، انتقال مسلمان به تهران را کمی با مشکل روبرو کرده است. البته براساس شنیده ها، هافبک ملی پوش ذوب را باید قرمزپوش دانست.

پرسپولیس – نفت تهران

پرسپولیسی ها برای نیم فصل دوم، علاوه بر محسن مسلمان، روی رضا نوروزی هم نظر دارند و او را برای تقویت خط حمله خود می خواهند. از همین رو رویانیان برای جذب او رسما به باشگاه نفت نامه زده و نماینده اش را به این باشگاه فرستاده است. در مقابل نفتی ها به نامه پرسپولیسی ها جواب داده اند و خواهان جذب خانزاده و غلامرضا رضایی شده اند. اینطور که گفته می شود خانزاده با رفتن به نفت موافق است اما داستان حضور مسلمان در پرسپولیس، کمی مسیر رفتن او را با مشکل روبرو کرده است. در این میان رضایی هم با نفتی شدن به شدت مخالف است تا جایی که انتقال نوروزی به پرسپولیس تقریبا غیرممکن به نظر می رسد.

تراکتورسازی - پرسپولیس

تراکتوری ها در نیم فصل به فکر برگردندن هافبک فصل گذشته خود افتاده اند.جلالی برای نیمه دوم لیگ قاسم دهنوی را از پرسپولیس می خواهد اما در این میان شرط قرمزها برای انتقال او، همه چیز را تحت تاثیر قرار داده است. اینطور که گفته می شود، پرسپولیسی ها در عوض دهنوی، کریم انصاری فر، بهترین گلزن تراکتور را می خواهند که این مسئله با مخالفت جلالی روبرو شده است. این معاوضه هم تقریبا غیرممکن به حساب می آید.

سپاهان - پرسپولیس

یکی دیگر از معاوضه هایی که این روزها بحثش مطرح شده، داستان جا به جایی افشین و سید صالحی است. سپاهانی ها برای نیم فصل دوم سید صالحی را می خواهند و حتی حاضرند به جای او افشین را به پرسپولیس بدهند اما در این بین از طرفی پرسپولیسی ها تمایلی برای جذب این مهاجم جوان ندارند و از سوی دیگر خود افشین هم به این انتقال چندان راضی نیست.

استقلال – استقلال صنعتی

استقلال هم در تعطیلات نیم فصل بدجور روی مبعلی نظر دارد و او را برای تقویت خط میانی اش از استقلال صنعتی می خواهد اما در این بین شروط سنگین جنوبی ها این انتقال را هم به بن بست رسانده است. مسئولان استقلالی صنعتی برای صادر کردن رضایتنامه مبعلی، 3 پیشنهاد به استقلال داده اند که یکی از یکی دیگر عجیب تر است. انتقال برهانی و قاضی، حنیف و جمشیدیان ویا گرفتن 500 میلیون پول، 3 پیشنهاد جنوبی ها بوده که هیچ کدام از سوی استقلالی ها پذیرفته نشده است. حتی فتح الله زاده در آخرین مصاحبه اش مدعی شده قید مبعلی را زده است.

۱۳۹۲/۸/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...