نسخه چاپی

توهین عجیب رییس دفتر خاتمی به مداحان اهل بیت +عكس

محمد علی ابطحی با انتشار متنی توهین آمیز در صفحه فیس بوك خود، همزمان با شب عاشورا به مداحان اهل بیت توهین كرد.

به گزارش نما به نقل از رجانیوز، وی نوشت:

«امشب تاسوعاست. عزاداری برای امام حسین (ع) جزئی از سنت های آیینی و شیعی ماست. این سنت از بین نخواهد رفت. مداحان و روضه خوانان لازم نیست برای احیای آن به دروغ متوسل شوند. هر چند برای حفظ دکانشان ضروری است که هرسال دنبال روضه جدید و دروغ جدید باشند. اعظم الله اجورکم.»

00.jpg

 این نوشته اهنت آمیز ابطحی منجر شده تا بسیاری از افراد غیر مسلمان و دین ستیز، ذیل نوشته او با نوشتن نظرات توهین آمیز خود علیه اسلام و مجالس عزاداری امام حسین علیه السلام به عقده گشایی پرداخته و مشخص نیست به چه علت مسئولان دستگاه قضا در این باره اقدام مشخصی انجام نمی دهند؟

حمله رییس دفتر خاتمی در دوره اصلاحات به مداحان و نسبت دادن «حفظ دکان» به روضه خوانان اهل بیت علیه السلام در حالی صورت می گیرد که در دوره حاکمیت 8 ساله اصلاح طلبان هیئات مذهبی یکی از پایگاه های اصلی مبارزه با سیاست های سکولار و حمله به مقدسات توسط اصلاح طلبان بودند، از این رو اصلاح طلبان بارها و بارها با طرح مباحثی از جمله اینکه «هیئات مذهبی منشاء خشونت هستند»، «تفکر شیعه گری موجب انحطاط مملکت ما و مانعی برای دموکراسی است»، «فرهنگ شهادت خشونت آفرین است» و ... ستیز علنی خود را با مجالس عزاداری سیدالشهدا علیه السلام نمایان کرده بودند و به نظر می رسد حمله اخیر ابطحی به محافل عزاداری سیدا الشهدا علیه السلام نیز از همین منظر قابل ارزیابی است.

۱۳۹۲/۸/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...