نسخه چاپی

نفوذ حزب‌الله در یگان شنود اسرائیل

روزنامه لبنانی السفیر روز گذشته از نفوذ نیروهای اطلاعاتی حزب‌الله به داخل «یگان 8200 » رژیم صهیونیستی خبر داد. این یگان عملیاتی كه مرتبط با فعالیت‌های جاسوسی و تهیه ویروس‌های اینترنتی یا هك سایت‌های مختلف و عملیات‌های شنود است، یكی از مهم‌ترین بخش‌های عملیاتی ارتش رژیم صهیونیستی به‌شمار می‌آید.

بر گزارش نما به نقل از روزنامه تهران امروز، «يگان ۸۲۰۰» ارتش رژيم صهيونيستي چشم و گوش اين رژيم تلقي مي‌شود كه مورد نفوذ حزب‌الله قرار گرفته است. يگاني كه وظيفه آن شنود، رصد و دستيابي به اسرار و خفاياي طرف‌هاي خصم اين رژيم به‌‌ويژه حزب‌الله است. عناصر اين يگان آموزش‌هاي ويژه‌اي را درباره نفوذ به داخل رايانه‌ها و پسوردها ديده‌اند و تماس‌هاي تمام شهروندان جهان عرب و نه تنها لبنان را شنود مي‌كنند.«يگان 8200» داراي پايگاه جاسوسي محرمانه و سري در غرب نقب است و بزرگ‌ترين پايگاه جاسوسي و اطلاعاتي در جهان به‌شمار مي‌آيد و با بسياري از مراكز جاسوسي در جهان ارتباط دارد.

مقر «يگان 8200» در سال 1996 با همكاري آمريكا و انگليس و كانادا و استراليا و نيوزلند با هدف شنود مكالمات در تمام كشورهاي جهان و تجسس عليه آنها تاسيس شد و هم‌‌اكنون اين يگان همين ماموريت را در شكلي بسيار گسترده انجام و شنودهاي انجام شده را به مقر اصلي يگان در شمال منطقه «تل الربيع» در شهر «هرتزليا» انتقال مي‌دهد.

۱۳۹۲/۸/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...